Kuddie Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Välkomna tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Sen vadå? Vi har "bara" varit borta ett år.Sen sist jag pratade med någon av er två antar jag. Visste inte ens att era konton var låsta förrens nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 velkommen tiblaks ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Anton du behöver inte skriva dåligt med flit och låtsas vara p12. :D Du vet precis lika väl som jag att vi har haft grupper i msn där vi alla gamla KG-stammisar har tjôtat med varandra i flera år och att det inte ändrades på något sätt bara för att jag och WASD blev bannade.Hahaha har ingen aning varför. Jag har i vilket fall inte börjat "trolla" med dubbelanvändare under året. Jag har läst forumet som gäst då och då, men inte börjat jävlas och hålla på. Kanske är det för att forumet blev inaktivt och tråkigt som folk började trolla i brist på annat, i ett aktivt forum där det händer grejjer och där folk får engagera sig finns det ju en mycket mindre anledning till att börja trolla i. Vi får väl se om trollningsfrekvensen sjunk nu då eller om det bara är ett sammanträffande. :DJag tror dig, man märker bara värdet på mognaden bland användare här :) Ändå är fuska ett nice community där användare håller ihop, nice att ni är tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Goddagens ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlieScene Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Jaså, kändisar? :) Redigerat 17 Augusti 2011 av CharlieScene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Alla känner alla på fuska. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Vi är ungefär som den allra värsta inavlade byn funnen djupt nere i den Amerikanska södern. Fast inte riktigt lika duktiga på banjo. Redigerat 17 Augusti 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Vi är ungefär som den allra värsta inavlade byn funnen djupt nere i den Amerikanska södern. Fast inte riktigt lika duktiga på banjo.poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Vi är ungefär som den allra värsta inavlade byn funnen djupt nere i den Amerikanska södern. Fast inte riktigt lika duktiga på banjo.Kunde inte ha sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 It never gets old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.