360Xbox Skrivet 6 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att det är skola imorn, jag har haft det riktigt skönt under lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att inte ha haft något lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att folk klagar på skolan. Att jag inte har några bekväma hörlurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Gief drömmar (som är återkommande och du inte vill ha), jag har inga D: 1. Gå och lägg dig tidigt (dvs typ 11 eller nåt...)2. Vakna varannan timme Gör det så får du nog drömmar så pass mycket att du aldrig mer vill drömma :P Fast det funkar nog bara om du inte kommer in i djupsömn med en gång eller nåt... Ingen aning hur det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Min morsa drömde att hon blev jagad av ett lejon så hon skrek till i sömnen så att hela huset vakna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 (redigerat) 1. Gå och lägg dig tidigt (dvs typ 11 eller nåt...)2. Vakna varannan timmeGör det så får du nog drömmar så pass mycket att du aldrig mer vill drömma :P Fast det funkar nog bara om du inte kommer in i djupsömn med en gång eller nåt... Ingen aning hur det funkar.Stegrar ner till djupsömn -> stegrar upp till REM-sömn och så håller det på så. Fetmarkerade perioderna är REM-sömn och där drömmar oftast uppkommer. Har för mig att man kan träna till sig att sova "mer" i REM-sömn ? OnT: PI(I)GS-länderna, spec Grekland.. Redigerat 7 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 tuggande med öppen mun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 När internet är jävligt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 när man lägger ner 3 timmar på ett experiment och så skiter det sig i sista stunden för att man försöker rädda familjens favoritkastrull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 när man lägger ner 3 timmar på ett experiment och så skiter det sig i sista stunden för att man försöker rädda familjens favoritkastrull.får man fråga vad det var för expriment?Du kan skicka PM så vi kan förhindra off-topic. Ontopic: När svenska-läraren inte lyssnar och ber andra att lyssna på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 " :_ " eller en bild med en facepalm, speciellt inlägg som bara består av just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 när man får fotsvett och måste ta av skorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.