KuroKaktus Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 När ens billys pizza fortfarande är fryst i mitten när man mikrat den i 2 min :(Det är förjävligt :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Tror aldrig jag har lyckats med en panpizza eller frysta kanelbullar i mikron, hellre att man använder ugnen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Tror aldrig jag har lyckats med en panpizza eller frysta kanelbullar i mikron, hellre att man använder ugnen. :)När man är hungrig vill man ha något snabbt, då tar man mikron. Annars brukar ugnen användas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Brukar alltid ta 1-3 minuter över den rekommenderade mikro-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Att java vägrar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Allt som har med gräsklippare att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 (redigerat) Allt som har med gräsklippare att göraIdd, våran måste man fan tjuvkoppla föra tt få igång. Redigerat 23 Juli 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 iPhone-fanboys och generella iLovers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Vissa känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Kan någon berätta för mig vad som är så snyggt med töj? Det är ju förfan skitfult och skitäckligt att töja sina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Sockersug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 När ens billys pizza fortfarande är fryst i mitten när man mikrat den i 2 min :(Det värsta som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.