unknown12 Skrivet 7 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Om 3 år kommer du fatta allt.då återkommer jag om tre år.. :D Nej, men jag provade tre tal härifrån, och jag fick faktiskt en donut! Snacka om mutor.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Var det inte vi som skulle få donuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 och en av de gav oss ett matteproblem, och hennes sätt att belöna oss på är att hon bjuder oss på donuts Alltså dom i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Aha, jag läste bara titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Håller med WASD, vi borde fan ha en donut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Retaliation! Dave37 och WASD borde få sina donuts! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag kan skicka ett par med posten. Vill ni ha vaniljglasyr på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Jag kan skicka ett par med posten. Vill ni ha vaniljglasyr på?Ja tack, det kanske låter gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Men jag då? Min pappa är faktiskt polis, så ge mig nu en donut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.