Hoppa till innehåll

Jag Vill Ta Livet Av Mig


PIMAL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

åh ena sidan vill man ju bara skrika troll då så antagligen är fallet. Men åh andra sidan känns det ju fel att göra en 'Flashback'. Känns helt enkelt som ett mognare alternativ att skriva ett seriöst inlägg än att be honom ta livet av sig. om han trollar så är ju vad man än skriver lika onödigt.

 

seriöst inlägg:

Ring BRIS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men seriöst. Tråden var aktiv för flera månader sen! Han kanske hittade hjälp någon annanstans? Om han hade varit ett troll hade han nog stannat, för det är ju roligt att läsa och svara på folks reaktioner också.

Håller med Dave. Men annars så verkar Markus, eller vad han hette ha lämnat fuska. Han kanske tog livet av sig i alla fall :o Eller troligtvis så har han frågat på fler sidor :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta då tills du är 17 år, då blir du en förlorare också. Om du nu är fet så banta. Vänta tills du blir 18 år för då får du gå på krogen och det livet rockar fett. Mähehe.

 

Du är bara 13 år och du kommer nog att förändras en hel del utseendemässigt innan du hinner att bli 20. Livet förändras hela tiden och det är nog värt att leva för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta då tills du är 17 år, då blir du en förlorare också. Om du nu är fet så banta. Vänta tills du blir 18 år för då får du gå på krogen och det livet rockar fett. Mähehe.

 

Du är bara 13 år och du kommer nog att förändras en hel del utseendemässigt innan du hinner att bli 20. Livet förändras hela tiden och det är nog värt att leva för.

Det var så vackert sagt att jag blir alldeles tårögd. *snyft* Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...