Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänkte a eftersom att vi inte har Chatt tråden att bomba med fyllemeddelanden och allt sånt trevligt. Så kör vi här istället!

Även för dagen efter då man kan förklara vad man försökt säga kvällen innan eller bara gnälla om hur segt det är att komma upp ur sängen.

 

Är inte bakis just nu men var det när jag kom på idén för tråden! Orkade bara inte skriva då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lynott kommer bomba sönder den här tråden.

 

I approve.

Hahaha :D

 

Har iaf varit bakis hela dagen idag efter ett krogbesök! Fyllemage FTL.

 

Edit: Hade dragit på Max efter krogen och köpt 2st frisco mål varav en skulle vara en gåva till en vän som är på besök från USA, han försvann och jag fick käka som en galning. Trillade i trappen på krogen och haft ont hela dagen idag. Fick reda på att en modell som tjänar satans mycket hade varit kär i mig förr men nu har hon pojkvän (fortfarande sugen dock)

 

Med andra ord. Helt OK kväll! :)

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är jävligt glad för att jag inte har druckit ikväll. Jag skulle aldrig palla vara bakis imorgon.

Har blivit ganska less på mig själv för att jag oftast dricker mer än vad som egentligen behövs för att ha kul. Men det börjar ju bli bättre.

 

Men jag var nykter ikväll bland alla dessa fyllesvin. Man kände sig som den enda med en fungerande hjärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är jävligt glad för att jag inte har druckit ikväll. Jag skulle aldrig palla vara bakis imorgon.

Har blivit ganska less på mig själv för att jag oftast dricker mer än vad som egentligen behövs för att ha kul. Men det börjar ju bli bättre.

 

Men jag var nykter ikväll bland alla dessa fyllesvin. Man kände sig som den enda med en fungerande hjärna.

Och ändock kommer du hem runt sex? Vadan detta?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska man försöka dricka ikapp...?

För folk som njuter utav alkohol så krävs det en slags utmaning för att bli full, annars kan detta leda till att man sitter stilla och njuter utav sin öl, kanske har med sig laptopen och recenserar ölen medan man dricker den inne i krog-mörkret.

Det är därför det är vanligare med att dricka ikapp på fest än till middagen! B)

 

MvH Öl-Gurun

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För folk som njuter utav alkohol så krävs det en slags utmaning för att bli full, annars kan detta leda till att man sitter stilla och njuter utav sin öl, kanske har med sig laptopen och recenserar ölen medan man dricker den inne i krog-mörkret.

Det är därför det är vanligare med att dricka ikapp på fest än till middagen! B)

 

MvH Öl-Gurun

Haha, menade mer, varför lär man sig aldrig ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bleeh, haft en skitkul kväll. Men nu är jag på depphumör. Skriver det här för att jag är påverkad och säkert kommer ha stavat någoy fel eftersom att jag skriver åå telefonen. Önskar massor med saker jag vet aldrig kommer ske. Ska i alla fall fixa apelsin juice när jag kommer hem så att jag har bågot att dricka imorgon när jag vaknar! Fuckit good night puss pch kram!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grymt skön kväll ! Underbart när ägaren av den lokala pizzerian håller uppe baravdelningen ett par timmar extra efter att de egentligen har stängt, samt att man får lite bättre priser då och han är skön som fan, sen avslutades kvällen med en stund i bastun :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grymt skön kväll ! Underbart när ägaren av den lokala pizzerian håller uppe baravdelningen ett par timmar extra efter att de egentligen har stängt, samt att man får lite bättre priser då och han är skön som fan, sen avslutades kvällen med en stund i bastun :)

Umepizza- Y U NO LIKE THAT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...