Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Blev en lagom spontanutgång igår, bestämde oss vid 23 att vi skulle åka, sista ölen dracks vid 8, och jag har sovit ca 30 min..

Härligt! ;)

Synd att jag inte fick bjuda dig på en bärs ändå! Även om den där tjejen var lite på så ville jag ju det :(

 

 

 

 

Ikväll ska jag till några och dricka lite. Allt jag har kvar är en flaska whisky, men jag ska ändå försöka ta det lite lugnt i natt tror jag. Vill inte vara helt sängliggandes imorgon. Och jag vet inte ens om jag vill ut ikväll.. Har mått skit halva dagen typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härligt! ;)

Synd att jag inte fick bjuda dig på en bärs ändå! Även om den där tjejen var lite på så ville jag ju det :(

Ikväll ska jag till några och dricka lite. Allt jag har kvar är en flaska whisky, men jag ska ändå försöka ta det lite lugnt i natt tror jag. Vill inte vara helt sängliggandes imorgon. Och jag vet inte ens om jag vill ut ikväll.. Har mått skit halva dagen typ.

Ida är skitsöt ju, klart du skulle bjuda henne på shot ;) Bärsen tar vi en annan dag :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ida är skitsöt ju, klart du skulle bjuda henne på shot Bärsen tar vi en annan dag :)

Hon var riktigt söt hon. Men fan... är ganska nerkörd i en annan brud just nu och det verkar ju som det har gått käpprätt åt helvete med det :rolleyes:

Och så får man syn på en bild på henne över facebook där hon är med nån annan tönt. Lyckligtvis fulare än mig men det gör inte saken bättre direkt. :(

 

Var iaf i Trollhättan ikväll och hade rätt kul. Träffade massvis med töntar. Dock inte Purjo! :D

Antar att du hängde på BS hela kvällen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon var riktigt söt hon. Men fan... är ganska nerkörd i en annan brud just nu och det verkar ju som det har gått käpprätt åt helvete med det :rolleyes:

Och så får man syn på en bild på henne över facebook där hon är med nån annan tönt. Lyckligtvis fulare än mig men det gör inte saken bättre direkt. :(

 

Var iaf i Trollhättan ikväll och hade rätt kul. Träffade massvis med töntar. Dock inte Purjo! :D

Antar att du hängde på BS hela kvällen? :)

Var i BS-öltält och hängde med några gamla polare, gick bort till vanliga BS vid halv 1, då fick jag reda på att de inte släpper in mer folk (Y)

Så då drog jag runt med en rätt skum kompis till tjejen jag är lite sugen på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer vara så jävla bakis imorgon...........

Hoppas att nån betydelsefull jävel vaknar mig imorgon, men det lär inte hända. Kommer sova som en jävla stock tills min semester är över antar jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...