D48 Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Lite så var det. Nice!Då har du en bra orsak till att ta kontakt med flickan dårå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Då har du en bra orsak till att ta kontakt med flickan dårå.Fast hon bodde ju i samma stuga som jag så den fick hon tillbaka på morgonen efter. Men det är någon jag träffar typ dagligen ändå så ta kontakt är inte särskilt svårt om jag nu skulle få för mig det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Då har du en bra orsak till att ta kontakt med flickan dårå.Sen när måste man ha bra anledningar till att ta kontakt med en tjej? o: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 goppade s på en trevlig kvökk med en trevligt slut nu lysnar man op david biwie i sin ensamhet, fan vad sönst öyssbnar på en jätte go låt nu !!! vafan raggade på en brud jag hångla uoo hon var sjuk t fösch blond och grejjor bruden viklke hångla jag ville knullga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Lynnott är på örat :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 öyssbnar på en jätte go låt nu !!! vafan raggade på en brud jag hångla uoo hon var sjuk t fösch blond och grejjor bruden viklke hångla jag ville knullgaNorska? O: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Norska? O:Hm. Låter som om jag hade halva inne igår! Kul att man minst något :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 "bruden ville hångla. jag knulla" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 "bruden ville hångla. jag knulla"Oh alcohol, u so funny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Haha. Jag gillar fylleposter ibland :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Tillbaka efter en veckas konstant fylla, gårdagen var fruktansvärd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Perfekt bakisdag igår. Vaknar, med huvudvärk, poppar lite ipren up in this house, sitter och mökar lite vid datorn sen glider jag till en polare, dricker lite folköl, käkar chips och ser film, somnar i soffan. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg