MentalogisT Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Just nu står det att "125 besökare varav 6 medlemmar" är inne på sidan samt att det är 53 användare aktiva på själva forumet och jag har sett liknande siffror vad jag minns ifrån tidigare gånger jag kollat. Så lite mer än hälften borde vara inne och kolla fusk. Skribenter tycker jag också är en bra ide. Och kanske en stor länk till forumet från förstasidan med lockade text som "Du vet väl att vi har ett forum också?" för att få hit mer folk.Bra idé! Man kan nog medge att forumet alltid har varit en doldis bakom fusken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 (redigerat) Bra idé! Man kan nog medge att forumet alltid har varit en doldis bakom fusken.Kan säga såhär:Jag var och kollade fusk från December 2006 här på fuska.Februari 2007 blev jag medlem, med det var kanske Maj jag verkligen upptäckte forumet. Redigerat 9 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Kan säga såhär:Jag var och kollade fusk från December 2006 här på fuska.Februari 2007 blev jag medlem, med det var kanske Maj jag verkligen upptäckte forumet.Intresseklubben antecknar.... OnT: Jag tycker faktiskt fuska har blivit lite mer aktivt på sistone, inget att direkt göra frivolter över men det är iaf en liten rörelse i rätt riktning. Är det något jag har lärt mig under min tid här är det att fuska är segt som få, alltså det ger aldrig upp helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Kan säga såhär:Jag var och kollade fusk från December 2006 här på fuska.Februari 2007 blev jag medlem, med det var kanske Maj jag verkligen upptäckte forumet.Så var det även för mig. Kommer inte riktigt ihåg hur jag lyckades hitta till självaste forumet egentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Skribenter låter som en väldigt bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Letar man efter fusk till GTA San Andreas på Xbox men inte hittar det, då borde det finnas på plats en länk där det står. "Klicka här för att ta dig till forumet och hitta det du behöver hjälp med, med hjälp av över 30 000 användare t.ex", så tar den dig till Xbox - forumet eller kanske till registrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Letar man efter fusk till GTA San Andreas på Xbox men inte hittar det, då borde det finnas på plats en länk där det står. "Klicka här för att ta dig till forumet och hitta det du behöver hjälp med, med hjälp av över 30 000 användare t.ex", så tar den dig till Xbox - forumet eller kanske till registrering.Du kommer inte alltid med jättesmarta uttalanden Ryssfemma, men det där var fan genialiskt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Letar man efter fusk till GTA San Andreas på Xbox men inte hittar det, då borde det finnas på plats en länk där det står. "Klicka här för att ta dig till forumet och hitta det du behöver hjälp med, med hjälp av över 30 000 användare t.ex", så tar den dig till Xbox - forumet eller kanske till registrering.Låter som en riktigt bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Båda dessa inlägg håller jag verkligen med om: Jag kom och tänka på det där med trådar som spårar ur, jag tycker inte att man ska låsa trådar som man tycker har spårat ur, istället så rensar man tråden och levererar varningar till dom som inte kan hålla sig till topic (med förvarning). Så tråkigt när det är en tråd med bra ämne men så spårar den ur och så låser en moderator den, ren lathet. Fuskas specialitet har aldrig varit användarrecensioner, information eller nyheter om spel - de behoven har uppfyllts mycket bättre av andra sidor. Fuskas specialitet har alltid varit fusk, och de som besöker sidan gör i första hand det för att hitta spelfusk. Jag kan inte för något i världen förstå varför man skulle vilja byta fuskas fokus till något som sidan aldrig gjort bra, andra redan gör bra och från sin huvudsakliga användarbas. Att bredda varumärket "fuska.se" till annat än spelfusk skulle vara ett helt ologiskt beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Skulle behövas fler mods då det verkar ta en evighet för dom som nu är mods för att ta hand om anmälningar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Skulle behövas fler mods då det verkar ta en evighet för dom som nu är mods för att ta hand om anmälningar osv.Du menar typ 6 timmar? Det är inte så där värst länge och dessutom gör det väl inget såvida personen inte spam-raidar sidan och måste stängas av omedelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 I det här fallet vet jag inte exakt hur många timmar det är. Nej det har jag inte påstått heller. Jag tycker att dom är seg och det står jag fast vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.