Whore Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Vi hade krossat de ! Eller kanske inte..Känns som om att jag bara hade sprungit rätt in i djungeln för att få leta upp någon/något att banka skiten ur..Precis en sådan fiende vill jag möta. :D Det skulle vara ett test på mina förmågor eftersom jag skulle vara fucked om jag hamnade i närstrid med dig. Han hade en banan i en burk under ett års tid, eller något sådant tror jag.Varför? OnT: Vad har du för klädstil?Just nu, t-shirt (bandtröja för det mesta), jeans eller chinos, skjorta och fett slitna converse. Höst och vinter brukar vara lite stiligare, behåller skjorta och jeans men har finare skor, badass rock och halsduk (ännu en anledning att gilla hösten, jag ser grym ut i rock :)). Jag gillar att se snygg ut men är för lat och okunnig för att komponera någon superoutfit, kör mer på typ James Dean-minimalism: "Kläderna gör mannen", är det ett uttryck som stämmer in på dig? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Din beskrivning stämmer väldigt bra in på min klädstil också, så när som på skjortan som jag bara bär ibland. :D För att få det på prick rätt på mig måste man väl lägga till att jag vår- och sommartid växlar lite mellan skinnjacka, jeansjacka, second-handkavaj och ingen jacka alls också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Varför? Alla behöver en hobby! Nej, men jag vet inte. Fråga Dave :P Han postade en film här någonstans om det tror jag. "Kläderna gör mannen", är det ett uttryck som stämmer in på dig? :DSkulle man kunna säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Hmm.. Jag glömde en banan i mitt gitarrfodral en gång, minns inte hur länge men den låg där minst en vecka. Den bruna banansörjan blödde igenom ytterfickan på mina notpapper, och när jag öppnade den svärmade en jävla massa flugor ut. Annars kan väl äpplen och sån skit (och disk överhuvudtaget) ligga ett bra tag innan jag tar hand om det.. Varför inte.. ? Det ser väl jättegott ut? din lata sate ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Vi hade krossat de ! Eller kanske inte..Känns som om att jag bara hade sprungit rätt in i djungeln för att få leta upp någon/något att banka skiten ur..Hah tror nog att det hade slutat med att vi hade dödat varandra :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Hah tror nog att det hade slutat med att vi hade dödat varandra :-DJag är lugn och fredlig mot den som visar mig respekt, så, you'd better show me some respect beatch ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Skulle nog slå ett slag för min sweet chili sås, chili och soja-marinerade fläskhare, uppskuren i medaljonger, stekt med ris och stekta lökringar till... *drools* Fan, nu blev jag ju hungrig. Har inte råd med fläskharen tyvärr, men det är fan lika gott med fläskkotlett! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Har inte råd med fläskharen tyvärr, men det är fan lika gott med fläskkotlett! :DPlease be my wife :( Whore@ Har du någongång fysiskt skadat en person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Gissar att Whore skulle posta denna om inte jag hinner före, men det gör jag! Moahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Please be my wife :(No can do. She's already mine! Hands off! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 (redigerat) Sinistral dök upp väldigt lägligt. LITE FÖR LÄGLIGT OM NI FRÅGAR MIG. :ph34r: (Hej!) Redigerat 6 Juni 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Har inte råd med fläskharen tyvärr, men det är fan lika gott med fläskkotlett! :DDet ser asgott ut, nu blev jag hungrig som fan.. Gissar att Whore skulle posta denna om inte jag hinner före, men det gör jag! MoahahahahahaJag tänkte faktiskt inte ens på det, så det ska du ha en eloge för. :D No can do. She's already mine! Hands off!Hej, har du hittat hit nu också? :D Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.