MentalogisT Skrivet 24 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 nu har jag DayZ några tips?jag hittar inga vapen.Om du är i storstäderna, firestations. Är du ute på vischan så leta efter deer stands. Ta hjälp av dayzdb.com/map Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 (redigerat) nu börjar det gå bra :) hittade en stor stad och ett vapen. men vapnet hade försvunnit när jag kom online igen. sen hittade jag ett lik som jag lootade och fick en crossbow. men min arm är jätte konstig när jag håller i ett vapen nån som vet hur jag fixar det? Redigerat 24 Juli 2012 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 http://www.sweclockers.com/nyhet/15690-day...redan-innan-jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 http://www.sweclockers.com/nyhet/15690-day...redan-innan-julFy vad skönt. Visst har Arma 2 en bra motor men det är mycket som behöver bättras. Förresten Kukar och Banditer söker fler kompanjoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Och inga jävla dumhuvven nu, sköna grabbar only Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 (redigerat) Ingen som har lust att spela med en nykomling ? :P När jag köpte Combined operations nu så laddar den bara ner Arma 2 och operation arrowhead. Ska det vara så? Redigerat 25 Juli 2012 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Ingen som har lust att spela med en nykomling ? :PNär jag köpte Combined operations nu så laddar den bara ner Arma 2 och operation arrowhead. Ska det vara så?Eftersom CO bara är Arma 2 och AO, så ja det ska vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Eftersom CO bara är Arma 2 och AO, så ja det ska vara såJo märkte det nu, Haha måste fått solsting ja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Och inga jävla dumhuvven nu, sköna grabbar onlyEller svikare för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Eller svikare för den delen.Mm det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 (redigerat) Väntar spänt på att få börja spela! Men går så segt att ladda ner.. Började spela och det var helt kolsvart, Tog ett tag innan jag fattade hur ficklampan funkar som, Springer efter någon järnväg till en stad sen pang så dödar några zombier mig.. Man ska ju trycka på M för att få upp kartan men det funkar inte för mig.. Redigerat 26 Juli 2012 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Fy vad skönt. Visst har Arma 2 en bra motor men det är mycket som behöver bättras. Förresten Kukar och Banditer söker fler kompanjoner!Har funderat länge på att köpa ArmA 2 och Operation Arrowhead men ni vill säkerligen inte köra med en noob som ragear mer än någon annan i sverige. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.