Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Om det står att det ska vara 17 grader imorgon, vilken tid imorgon är det då den menar? Har inte orkat läsa igenom tråden så du kanske har besvarat detta tidigare, men säg till isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 (redigerat) Om det står att det ska vara 17 grader imorgon, vilken tid imorgon är det då den menar?Det är typ medel-max under dagen. Redigerat 24 Augusti 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 (redigerat) Stämde hyfsat bra, visade att det skulle vara 17 grader och växlande molnighet igår men det var 1-2 grader kallare. Får se om den funkar i längden också. :) Redigerat 26 Augusti 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Det har stämt helt ok för mig än så länge. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 (redigerat) Har inte stämt nå vidare för mig, Men vad kan man förvänta sig lixom. Redigerat 27 Augusti 2012 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 Har stämt riktigt bra för mig hittills! Kollar alltid WASD.nu Väder innan jag åker någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 Stämmer finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Man bör ju aldrig lite på den om man kollar på morgonen/mitt på dagen, men kollar man sent på kvällen så stämmer den oftast verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Man bör ju aldrig lite på den om man kollar på morgonen/mitt på dagen, men kollar man sent på kvällen så stämmer den oftast verkar det som.Ja precis. Ny data kommer in hela tiden. Precis som med andra vädertjänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 (redigerat) Ja precis. Ny data kommer in hela tiden. Precis som med andra vädertjänster.Ja, däremot så verkar din mer osäker när det gäller morgondagens än andra sidor om man kollar på prognoserna runt klockan 12 dagen innan. Kollar man dock runt 22-23 så verkar din stämma lika bra/lite bättre till och med. Redigerat 29 Augusti 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Detta stämmer verkligen jättebra WASD! Tack så hjärtligt för din banbrytande väderprognos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 (redigerat) hahahahaha /stämmer hyfsat bra Redigerat 30 Augusti 2012 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.