Proccito Skrivet 7 November 2012 Rapport Dela Skrivet 7 November 2012 Wat is dis I dont even... ._. Jag är INTE matematiskt lagd.Det är en från Chalmers, en teknikare och ett matte-snille som snackar. Jag tror ingen kräver att man förstår dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 November 2012 Rapport Dela Skrivet 7 November 2012 WASD är IT:are och Mezox är inget snille, han är ett geni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2012 Jag gillar problemet eftersom det är lätt att förstå (de flesta som går gymnasiet bör kunna förstå vad problemet går ut på) men kan ändå leda till intressanta diskussioner. Tycker ni vi ska ha fler trådar med matteproblem? (eller kanske liva upp den gamla matteproblem-tråden?) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2012 Rapport Dela Skrivet 9 November 2012 Jag gillar problemet eftersom det är lätt att förstå (de flesta som går gymnasiet bör kunna förstå vad problemet går ut på) men kan ändå leda till intressanta diskussioner. Tycker ni vi ska ha fler trådar med matteproblem? (eller kanske liva upp den gamla matteproblem-tråden?) :DMATTE, MATTE, MATTE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 November 2012 Rapport Dela Skrivet 10 November 2012 Tycker ni vi ska ha fler trådar med matteproblem? (eller kanske liva upp den gamla matteproblem-tråden?) :DJa visst jag har inget emot det. Fuska är så dött nu att man i praktiken kan betrakta det allmäna forumet som ett godtyckligt GF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.