SarahDessi Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Undrar om ni som håller FUSKA.SE e vakna? Tycker att de int hänt så mycket. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Undrar om ni som håller FUSKA.SE e vakna? Tycker att de int hänt så mycket. :(Du har alldeles rätt och det faktumet diskuteras här:http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=156894 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 29 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...Blev lite orolig att ni lagt ner eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...Jasså det blir i januari. Då längtar jag till det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...Du skriver "bland annat" Vad mer ska fixas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Du skriver "bland annat" Vad mer ska fixas?Vänta tills Januari så får du se? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2013 Vänta tills Januari så får du se? -.-Fin humor du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 2 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2013 Fin humor du har.Tror int de har med humor å göra, han vet väl int vad som händer och vi får ju veta snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Just nu händer det kanske inte så mycket. Då och då hittar man något intressant dock. Något som jag märkte för två dagar sedan är att det har kommit upp en ordlista till Wordfeud. Den kan man använda sig av när man har kört fast i spelet. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1965563 Jag förstår dock inte vitsen med att hålla på så när användare postat ett nytt ämne. Folk klagar som sagt på att det aktiviteten på forumet är låg. Men det blir väl knappast bättre av att man håller på det viset och förstör. Lägg ner er energi på andra saker istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1965563Jag förstår dock inte vitsen med att hålla på så när användare postat ett nytt ämne. Folk klagar som sagt på att det aktiviteten på forumet är låg. Men det blir väl knappast bättre av att man håller på det viset och förstör. Lägg ner er energi på andra saker istället.Jag håller med dig. Om "de gamla medlemmarna" medlemmarna är otrevliga så kommer det inte många nya medlemmar. För något år sedan gav fuska.se ut alledes för många varningar, nu tycker jag det verkar ges alledes för lite varningar istället. Men jag förstår att eftersom aktiviteten är så låg blir det ännu värre om en varning ges ut. Redigerat 9 Januari 2013 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gretaSTINA Skrivet 9 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2013 Jag håller med dig. Om "de gamla medlemmarna" medlemmarna är otrevliga så kommer det inte många nya medlemmar.De är ju så trevliga. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...935&hl=juph Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg