Ceto Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Idag fyller jag 18 år och jag har nu varit medlem här i 8 år. Det känns bra, fast det är lite trisst att fuska.se inte är lika aktivt som förr. Det var gamla goda tider när man satt med ett glas cola i handen och skrev här på fuska. Hoppas forumet blir lite mer aktivt, skulle vara nice med ny design och lite nya saker och snacka om. Tiden går så snabbt :) - Jag bryter säkert mot någon regel, fast vad ska man säga? #YOLO #SWAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Vi får se vad sommaruppdateringen -10 har att bjuda på nu när admin släpper den i nästa månad, kanske kommer alla dina drömmar att slå in. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 happy birthfday :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Shotta inte för mycket minttu eller fireballs ute nu, det går inte bra om du slevar i dig tre av varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Shotta inte för mycket minttu eller fireballs ute nu, det går inte bra om du slevar i dig tre av varje.Länge sedan man såg dig då ;) Grattis Ceto!Du har varit medlem på fuska nästan halva tiden jag har funnits...alls :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Gratulerar till en lagom förståndig ålder! Till helgen blir det till att supa antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Gratulerar till en lagom förståndig ålder! Till helgen blir det till att supa antar jag. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Grattis! Själv firar jag mitt 10 års jubileum med Fuska.se i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Grattis! Själv firar jag mitt 10 års jubileum med Fuska.se i år.Det gör vi båda, gamle vän. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 (redigerat) Jag med! Edit: Och grattis till TS. Redigerat 29 Januari 2013 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Måste fira cirka 12 år med fuska.se/fuskarna.nu om jag får gissa fritt. Måste väl vara fler än jag som var medlemmar innan fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.