admin Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Posta gärna lite feedback här kring nya uppdateringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Posta gärna lite feedback här kring nya uppdateringen.Du behöver beställa lite fler hamstrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 First, nice sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 (redigerat) Det känns otroligt bloatat, och det känns otroligt dumt att 60% av skärmen med en upplösning av 1920x1080 är oanvänd, och de resterande 40% är fyllda av allt möjligt, varav det mesta onödigt. Ett "lightweight"-tema skulle vara trevligt. Dessutom är min avatar nu förstörd p.g.a de ramar som blivit påtvingade oss. Redigerat 2 Mars 2013 av DDDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Det ser ju helt klart väldigt annorlunda ut och därmed ganska krångligt. Men huruvida detta beror på att man är ovan eller inte får man la se om ett par dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 (redigerat) Håller med Musten! Det känns väldigt ovant än så länge. Redigerat 2 Mars 2013 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Det första som jag tänkte på var att det är reklam bland trådarna och inläggen. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Mitt teckensnitt finns inte kvar längre?! I do not approve : ( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 (redigerat) Tycker att temat ser ganska bra ut. Finns dock en del nya funktioner man måste lära sig inklusive modfunktioner. Redigerat 2 Mars 2013 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Faktumet att det finns vissa problem som behöver fixas är ju också viktigt att påpeka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Faktumet att det finns vissa problem som behöver fixas är ju också viktigt att påpeka.Till exempel som att inte tillåta DD att ha en sådan stor bild i sin signatur. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 Det är en del av det som behöver fixas, ja. Jag hjälper bara till lite. ;)Det är ju ganska uppenbart hur det går till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg