Epixa Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Använd jQuery.Det jag ska göra. Är dock inte så bra på det. Skäms lite när jag laddar upp det jag gör. Har liksom googlat allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.Jag tycker det låter okej, Men det beror ju helt på hur du tänkt att ha det. hur designen osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2013 Har genomfört underhåll av databasen, så nu borde det vara löst. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar märkte att det hände något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2013 (redigerat) Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar Inte för mig, jag använder inte BBKod-Läge. Ord br yts fortfarande när raden slutar såhär. Nu gjorde jag det alltså själv för att illustrera hur det ser ut i editorn. Redigerat 14 Juni 2013 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2013 Vad kör du för webbläsare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2013 Chromium. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2013 Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache? Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2013 Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache? Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)Ja. vad trevligt hoppas det händer mycket? Skulle du inte bädda in fuska.se temat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg