admin Skrivet 20 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 Det är tanken, dock verkar det ej fungera i det fallet med ditt användarnamn. Men söker du på "Canddy Crusdh Saga" så visar den "Candy Crush Saga"-resultat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2013 Så äntligen har jag fått ordning så att gamla länkar även fungerar =) Extremt underlättande ifall man kollar ett äldre inlägg där någon gjort en länk vidare. T.ex. så fungerar denna länken igen!http://www.fuska.se/forum/Legion_Of_Sylvanas-t65921.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 April 2013 Rapport Dela Skrivet 25 April 2013 Admin. Ibland går det sinnessjukt långsamt att ladda forumet. Och resten av hemsidan. Jag kan öppna andra flikar och den laddar tex, min hemsida imageviewer direkt. Men fuska kan det ta 1 minut att ladda forumet ibland. Det är olika varje gång hur snabbt det går att ladda. Men Jag undrar vad som hänt när det går så segt med bara fuska inte de andra hemsidorna. Admin hoppas du finner bra svar. Och att ingen nämnt det innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2013 Är själv inne flera gånger per dag och har dessvärre inte upptäckt detta sedan jag gjorde lite förändringar den 19:e april. Någon mer som märker av att sidan är seg? Har du testat att tömma temporära internetfiler/cookies etc? Det kan ju spöka till det ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 April 2013 Rapport Dela Skrivet 25 April 2013 Ibland är den lite seg, men det är inget jag bryr mig om egentligen, för den brukar komma upp när jag försöker ansluta en gång till.Ett förslag till Notifieringar är att man klickar på själva meddelandet för att komma till det som meddelas.Just nu är det "(Namn) har (vad denne har gjort) ett inlägg du skrev i (tråd)", där () är en länk.Så det är tre olika länkar i meddelandet, där man måste trycka på rätt länk för att komma dit man vill.Jag föreslår att någon gillar ett inlägg, får man meddelande om det. När man klickar på meddelandet kommer man till ens inlägg som gillades. Om någon citerar kommer man till det inlägget som personen skrev, och inte till ens egna inlägg.Jag hoppas du förstår hur jag menar. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 Är själv inne flera gånger per dag och har dessvärre inte upptäckt detta sedan jag gjorde lite förändringar den 19:e april. Någon mer som märker av att sidan är seg? Har du testat att tömma temporära internetfiler/cookies etc? Det kan ju spöka till det ibland.Bytte från Chrome till IE sidan laddar mycket snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 (redigerat) Kör med Chrome och upplever inte sidan som seg, förutom ibland då den kan frysa lite. Men om man uppdaterar den så går det snabbt som vanligt igen. Redigerat 26 April 2013 av Fjeddo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 Jag kör Chrome och allt funkar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 "Visa nytt innehåll" tar ibland säkert en halv minut annars har jag inget problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 Det är mest när hg trycker på forum på fuskas index sida det är segt och sen är det visa nytt innehåll med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Visa nytt innehåll och mest gillade innehåll vet jag kan vara lite seg. Har dock inte riktigt kunnat se vad som är fel. Men en bidragande orsak är troligtvis databasen. Skall undersöka det vidare så snart jag får lite tid över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Hur går man upp i rank :) ? ( Loggade in på mitt gamla konto från 2007 som ni tydligen inte tagit bort än) Ska försöka bli lite mer aktiv här inne ! Gilalr hur sidan ser ut och hur fint alla olika forum trådar ligger :) ! Bra jobbat!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg