admin Skrivet 31 Mars 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2014 Varit lite avbrott igår kväll och även under natten. Felet beror på att internetanslutningen har försvunnit till och från till servern. Mer än så vet jag inte just nu, men felanmälde det vid avbrottet igår kväll. Off topic:Sista dagen idag för denna månads tävling om FuskaMedaljerna:http://www.fuska.se/fuskapoints/medaljer 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 April 2014 Rapport Dela Skrivet 1 April 2014 Off topic: Sista dagen idag för denna månads tävling om FuskaMedaljerna: http://www.fuska.se/fuskapoints/medaljerLycka till admin jag hejjar på dig! Du kan vinna igen! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2014 Jag funderar på att utesluta mig från denna omgång iof. En vinst får räcka :) Sedan så är det ju långt ifrån svårt att faktiskt få ihop fler FM än mig om man bara vill och lägger lite tid. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Editorn buggar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Editorn buggar.. Beskriv gärna hur den buggar, själv så kan jag inte hitta något fel på den iaf. 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 (redigerat) Beskriv gärna hur den buggar, själv så kan jag inte hitta något fel på den iaf.Självklart, när man laddar upp bilder via fuska finns det en knapp att man vill lägga till dem i inlägget, men de blir ändå tillagda i det och sen funkar det inte att klicka på ta bort dem. Blev tvungen att logga in på datorn för att klicka på ta bort. Sen blir bilder som är tagna med ios blir uppochner när man laddar upp dem. -ipad webbläsare. Redigerat 9 April 2014 av EpixaRises Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 11 April 2014 Rapport Dela Skrivet 11 April 2014 ÄÅÖ igen Funkar i stället för å: å Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2014 Skall kolla upp detta snarast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2014 I morgon är det dags för utdelning av nya medaljer! Enklare att ta guld nu när jag inte är med och "tävlar" om medaljerna. Så vem tar första guldet utöver mig? http://www.fuska.se/fuskapoints/medaljer 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 15 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2014 BB-code: Media taggen funkar inte med wav. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2014 (redigerat) hemsidan buggade i mobilen. Men är löst nu ;) Redigerat 28 Maj 2014 av V0LFI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Juni 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2014 Vad ska man hitta på i forumet nu under sommaren? Några förslag? Tänker dels allmänt, dels nya funktioner. Finns en del tid avsatt för forumet och vill se om de finns några önskemål. Kanske har ni sett någon funktion i ett annat forum som kan vara skoj/användbar? 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg