Queezer Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Det som gör att vissa gillar action/vålds spel är ju att man där kan göra olagliga saker fast att det bara är på låtsas. T.ex att skjuta nån, inte f*n gör man det i verkligheten(utom om man är sjuk), men i ett spel kan man göra det utan att åka fast och så. Våldsspel får finnas, bara om dom som spelar dom fattar att man inte får göra så i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 tex gta är bar för den åldersgränsen för det första att man ska förstå handlingen med det. tex the sims är ett kul spel som inte är så mycket våld i men man ska ändå förstå meningen med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Men man kan sitta typ 5 timmar varje dag då är man beroende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag brukar köra enter the matrix men jag gillar också plattforms spel som t .ex ratchet and clank eller jak and daxter men vissa föräldrar brukar låta sina barn spela 15 och 18 års spel. i u.s.a så var det en kille som var 8 år som snodde en pistol och gick hem och sköt sin mamma och pappa och sin lillebror han sa att han hade spelat i smyg hos sina kompisar och han sa att det var därför fast skut spel är kul :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Krigs spel e lätt bäst asså.. hur kan man spela the sims :lol: osv.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag brukar köra enter the matrix men jag gillar också plattforms spel som t .ex ratchet and clank eller jak and daxter men vissa föräldrar brukar låta sina barn spela 15 och 18 års spel. i u.s.a så var det en kille som var 8 år som snodde en pistol och gick hem och sköt sin mamma och pappa och sin lillebror han sa att han hade spelat i smyg hos sina kompisar och han sa att det var därför fast skut spel är kul :mrgreen: jag tror först på det när du bevisar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Och hur ska han bevisa det? att han lägger bilder här på det skulle ändå inte vara så trevligt.. Jag kör ändå bara Plattform och Äventyr, sport också! Mitt senaste skjutspel var goldeneye... Köper inte skjutspel men Vice City skulle jag vilja ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 ni vet att när man använder kniv på cs så springer man ju snabbare och de va en kille som tog me en kniv till idrotten i skolan för att han skulle springa snabbare... hur dum får man va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag fattar inte att man kan spela sånt!!!!!!!!!! tänk om det händer på riktigt Det är kul med Action helt enkelt. Vad spelar du för spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 spel kan förstöra hjärnan så att man kan börja springa omkring slå ihjäl folk med basbollträ. Fast då behövs det en lång lång speltid skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag spelar RPG. Pussel. Helst Med Japanska Spelföretag som,Square,Hudson. Beat em' up och Figthing är också kul! det senaste Shoot em' up jag spelade var Twisted metal 2 som jag lånade av New_Jooles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag spelar Rainbow Six 3iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.