Gäst 0018 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 handlar det här om nån skola nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Nej det handlar om stavning... Fortfarande, och du behöver inte fråga hela tiden.. Skriv ngt vettigt istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 hur många förstår vad jag säger :nu e de mkt svamp i skogen? (jelly fich kan också säga ) och hur många vet vad jag säger :nu är det mycket svamp i skogen? alla på första och alla på andra skulle jag tro! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) hur många förstår vad jag säger :nu e de mkt svamp i skogen? (jelly fich kan också säga ) och hur många vet vad jag säger :nu är det mycket svamp i skogen? alla på första och alla på andra skulle jag tro!Båda.Men andra låter bäst. Men samtidigt så är det inte sådant som man stör sig på. Det är ofattbart korkade stavfel av latoxar som inte ens bryr sig om att stava. Redigerat 4 Augusti 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 HOLISHIT vad många komentarer :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Omm mann käner sej dåli på at stavva kann mann altid skriva sinna innläg i Word förr at minimera felen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nåja, det kanske var lite att ta i. Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd. Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?! Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara? hallå vet du inte att man kan göra förkortningar tx.l jag e bäst=jag är bäst,det här e för mkt=det här är för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag tycker att jag inte stavar så j*vla dåligt.. ibland så kommer jag inte ihåg hur man stavar ett långt ord men va f*n..så länge man fattar vad man menar så är det ju lugnt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 She-o-rene förstår jag aldrig något av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag kan faktiskt hata saker som att en heter "hummer" istället för "Hummer". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Man behöver inte hata någon människa... Man är ju en Människa själv! Jag blev lite arg på Jelly fish. Han kan inte säga att det finns "puckon" här i fuska... Jo, det kanske finns några Prao som precis kommit men inte förstår något som kanske hoppade över att läsa Reglerna... Som till exempel Jelly fish... Man märker att du inte har läst reglerna. Så då förstår vissa Prao (nya personer) här i Fuska att man inte får Spamma... Men då gör de det ändå... För det behöver de inte vara puckade.. De kanske är små eller bryr sig inte om sin stavning... Men du skrev ju hater... Vad betyder "hater" du bör mena Hatar eller Hatet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Här kommer smart-spelaren dock försent. (läs om meningen, den låter ganska skum) #21 är bäst i denna disskus, det där med svenska lektionerna är verkligen ett smart drag ^^ En jag känner kunde inte läsa när han gick i trean. Jag läste ordet "hej" som första ordet i en Bamse-tidning (skäms asmkt) She-o-rhene visade sej vara en japansk tjej :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg