Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


Rekommendera inlägg

(Kanji @ 14/07-2004 22:00:18)

Okej... Nu har det tagit hus i h*lvete här.

 

Jag menar inte att allt behöver vara rätt alltid. Men det blir så mycket enklare att läsa om man tänker efter lite mera hur och vad man skriver.

Tack för medhållet Suna, kändes skönt.

Musse: Det är enkelt att skita ut 1000 meningslösa inlägg, och nej jag menar inte att du har gjort det, men det är inte lika lätt att skita ut 1000 meningsfulla inlägg. Det är så man får respekt, iaf av mej.

Självklart stavar alla fel. Även jag.

 

Jag har tydligen upprört många sinnen. Det är en bekräftelse på att jag hade något att komma med tycker jag. Tack.

 

-JF-

 

EDIT: Det var någon som skrev. "Jag tror jag vet vem Jellyfish kan vara." Jag förstod inte riktigt. Skicka ett PM tack.

Det har du f*rbannat rätt i...

Tack.

 

Nu har ni nog fått allt om bakfoten. Jag ångrar mej inte ett dugg, bara möjligen att jag gick lite hårt åt. Vilket jag personligen inte tyckte att jag gjorde.

Men mina åsikter är demsamma, jag tycker fortfarande att större forumanvändarna är slarves som borde kolla igenom ett och annat i sina inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Link78 @ 14/07-2004 22:00:47)

link78 om du börja så nu igen så är det bara det som hände innan jelly

fish kan ju bara skriva förlåt och han mena det så är det slut bara 4 ord

räcker och det fyra är

 

 

förlåt jag mena det -_-

inte... Du menar väl förlåt jag mena de inte -_-

ja om du säger så är jelly fish inte det enda ändrad han vill stata krig som link78 menade att han mena inte förlåt utan han vill ha krig :evil: ojojoj en av det sämsta lägsta primitiva ord jag nånsin har läst vilken skam kan inte alla glöma detta ämne och allt är som vanligt igen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ruffy.D @ 15/07-2004 20:30:41)
(Link78 @ 14/07-2004 22:00:47)

link78 om du börja så nu igen så är det bara det som hände innan jelly

fish kan ju bara skriva förlåt och han mena det så är det slut bara 4 ord

räcker och det fyra är

 

 

förlåt jag mena det -_-

inte... Du menar väl förlåt jag mena de inte -_-

ja om du säger så är jelly fish inte det enda ändrad han vill stata krig som link78 menade att han mena inte förlåt utan han vill ha krig :evil: ojojoj en av det sämsta lägsta primitiva ord jag nånsin har läst vilken skam kan inte alla glöma detta ämne och allt är som vanligt igen

Nej, jag vill inte ha krig. Ge dig. Vad tror du egentligen? Tycker bara att man kan tänka efter lite innan man postar sitt inlägg, inte bara för att kika efter stavfel naturligtvis utan även för att kolla hur väl det är skrivet.
  • Tillför inlägget något till disskustionen?
  • Kan det skrivas bättre? (Om man ser att det skulle passa med en radbrytning på ett ställe så kan man ju lika gärna ändra det)
  • Finns det för mycket utropstecken i inlägget? Det ser bara spammigt, fult och nördigt ut.
  • M.m
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

men allså jag e medlemm på sidan an skriver jag hatar er då menar han ju inklusive mej allså gud va sjysst a jag hatar dej allså fy f*n jag får skriva vad jag vill bestämmer ingen men jag ska bättra på mej men ingen kan bestämma att jag skriva fint du skriver ochså j#vligt fullt och då menar jag inte stavning utan nått ännu värre ditt språk!

jag hatar er du skrev i en annan tråd vad i helvettes cp vad jag vet e det värre en petiga stav fel ingen kommer att mobba dej för att du stavar fel ingen kommer hata dej för att du stvar fel MEN ingen kommer gilla dej om du

pratar fel!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men allså jag e medlemm på sidan an skriver jag hatar er då menar han ju inklusive mej allså gud va sjysst a jag hatar dej allså fy f*n jag får skriva vad jag vill bestämmer ingen men jag ska bättra på mej men ingen kan bestämma att jag skriva fint du skriver ochså j#vligt fullt och då menar jag inte stavning utan nått ännu värre

 

Dock kan jag ju förstå varför han kanske menar inklusive dej...men bra att du vill bättra dej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok jelly fish det kanske har varit lite överdrivet MEN du behöver inte göra sånna här inlägg som "Jag hater er" :angry: !

 

Du klagar hela tiden för allt!!!!!!

 

Kan du inte gå in i ett riktigt spel forum och fråga eller svara på frågor??

Redigerat av tyranitar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du din jelly fisk onödigt inlägg sa du till mig vilken sjukt en som säger så till andra när det var jelly fish som starta allt hans fel han borde bli avstängd eller nåt ok det var ovöerdrivet men iallafall en varning nån som tycker det också att han ska ha en varning va????låst tråden och glöm allt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

bara en kommentar till sunas brev du har helt rätt i vad du säger men det vorre väll ganska lönlöst ifall jag skulle bråka med dej och admin om regel §1.12?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...