Black Shadow Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Kan inte för den utgången leder bara till Great Deku Tree.Vem e Saria? Var e ugglan? Den andra killen säger att man inte får lämna ''the forest'' och det är omöjligt att komma ut! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 TITTA PÅ KARTAN!!!!!!! det finns 2 vägar 1 av dom kommer man till hurule field :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ok ska kolla :cool: =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Vägen till Hyryle Fields spärras av en kille som säger: The Great Doku Tree sas that if a Kokori leaves the forest he or she will die! Och man kan inte ens hoppa ifrån eller skada honom vad ska man göra? Ska man få flöjten först? Men jag vet inte vem eller var Saria e för jag har varit fast i trädet i 2 år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 om du har kokiri-emerald så är det bara att prata med honom igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Var får man den? NYBÖRJARE 100 INLÄGG YEYE!!!!!! :cool: Redigerat 22 Augusti 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 när du dödat Queen gohma...kolla på Quest status menyn om du har den...Tog du heart containern och Steg in i det blå ljuset efter att du dödat henne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Vägen till Hyryle Fields spärras av en kille som säger: The Great Doku Tree sas that if a Kokori leaves the forest he or she will die! Och man kan inte ens hoppa ifrån eller skada honom vad ska man göra? Ska man få flöjten först? Men jag vet inte vem eller var Saria e för jag har varit fast i trädet i 2 år! Du måste klara great deku tree. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jodå, men jag har för mig att han sa innan att han hade klarat det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (redigerat) Ni vet det spindelnätet på golvet i första rummet från ut/itgången. Ska man ta bort det? Det är ju vinrankor under! I så fall hur? Redigerat 23 Augusti 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (redigerat) Aa men minns inte riktigt om du skulle ha en brinnande deku stick eller kokiri sword för att få bort spindelnätet..Men testa med svärdet att gå längst upp i deku tree och hoppa ut mot spindelnätet med svärdet neråt..så gick spindelnätet sönder..Här står det hur du klarar Queen Gohma.. QUEEN GOHMA: Queen Gohma är Bossen i The Great Deku Three---> När Gohma Är uppe på lägger den ägg döda äggen och innehållet om dom hinner kläckas sen när Gohma kommer ner så ska du kasta en DEKU NUT på den så blir den bedövad,sen ska du slå den med svärdet allt va du har,å fortsätt så typ 2ggr tills Gohma dör.. ;) Redigerat 23 Augusti 2004 av Matte127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (redigerat) Men spindelnätet i golvet i entren hur får man bort det ? :huh: :blink: :unsure: Det funkar inte med dekustick för den brinner upp och svärdet händet inget! Redigerat 23 Augusti 2004 av Zamizam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg