Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kan inte för den utgången leder bara till Great Deku Tree.Vem e Saria? Var e ugglan? Den andra killen säger att man inte får lämna ''the forest'' och det är omöjligt att komma ut! :meddum:

• Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Vägen till Hyryle Fields spärras av en kille som säger: The Great Doku Tree sas that if a Kokori leaves the forest he or she will die! Och man kan inte ens hoppa ifrån eller skada honom vad ska man göra? Ska man få flöjten först? Men jag vet inte vem eller var Saria e för jag har varit fast i trädet i 2 år!

Skrivet

när du dödat Queen gohma...kolla på Quest status menyn om du har den...Tog du heart containern och Steg in i det blå ljuset efter att du dödat henne?

Skrivet

Vägen till Hyryle Fields spärras av en kille som säger: The Great Doku Tree sas that if a Kokori leaves the forest he or she will die! Och man kan inte ens hoppa ifrån eller skada honom vad ska man göra? Ska man få flöjten först? Men jag vet inte vem eller var Saria e för jag har varit fast i trädet i 2 år!

Du måste klara great deku tree. <_<
Skrivet (redigerat)

Ni vet det spindelnätet på golvet i första rummet från ut/itgången. Ska man ta bort det? Det är ju vinrankor under! I så fall hur?

Redigerat av Zamizam
Skrivet (redigerat)

Aa men minns inte riktigt om du skulle ha en brinnande deku stick eller kokiri sword för att få bort spindelnätet..Men testa med svärdet att gå längst upp i deku tree och hoppa ut mot spindelnätet med svärdet neråt..så gick spindelnätet sönder..Här står det hur du klarar Queen Gohma..

QUEEN GOHMA:

Queen Gohma är Bossen i The Great Deku Three--->

När Gohma Är uppe på lägger den ägg döda äggen och innehållet om dom hinner kläckas sen när Gohma kommer ner så ska du kasta en DEKU NUT på den så blir den bedövad,sen ska du slå den med svärdet allt va du har,å fortsätt så typ 2ggr tills Gohma dör.. ;)

Redigerat av Matte127
Skrivet (redigerat)

Men spindelnätet i golvet i entren hur får man bort det

?

:huh: :blink: :unsure: Det funkar inte med dekustick för den brinner upp och svärdet händet inget!

Redigerat av Zamizam
  • Skapa ny...