KazeN Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Det kostar ungefär 300kr nu. Jag tycker det är ett roligt spel och du ska köpa det. Det är som Mario 64 i stort sätt, fast med folk andra banor och en F.L.U.D.D istället för att kunna hoppa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (redigerat) Vad menar du med "istället för att kunna hoppa"... Man kan väl hoppa i Sunshine eller vadå?? Redigerat 30 Augusti 2004 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Kanske inte just nu men han vill bara klaga på gamcube hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Vad menar du med "istället för att kunna hoppa"... Man kan väl hoppa i Sunshine eller vadå?? Jorå, man kan hoppa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Man ska rädda isle delfino från shadow mario! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 sej inte shodow mario sej bowser jr. istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 sej inte shodow mario sej bowser jr. istället Du kanske inte skulle ha avslöjat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (redigerat) OPS sorry im ar so sorry MITT 400 INLÄG :lol: Redigerat 25 September 2004 av yoshi^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Vad menar du med "istället för att kunna hoppa"... Man kan väl hoppa i Sunshine eller vadå?? Jomen man kan inte göra alla hopp som man kunde i 64at. Jag tycker mario ska vara utan massa onödiga grejjor och köra som han har gjort sedan han var med i donkey kong arcade. Visst en mössa eller någon sådan extrasak är ju bra, men jag vill inte att hela spelet är beroende av en enda sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (nebbig @ 25/09-2004 10:50:33) sej inte shodow mario sej bowser jr. istället Du kanske inte skulle ha avslöjat det... Överaskning..varenda som har sms vet det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaaAAatiz Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Vad går Super Mario Sunshine ut på? att vattna blommor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Haha.. Det är sant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg