Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Du är mer en trojan än ett virus.. Virus är ju ett snällt ord för dej. (om detta är personligt påhopp så undrar jag vad allt annat är?) Om du inte trivs med såna som annars är här för att disskutera grejer som man ska göra på en sån här sajt så har jag en simpel fråga: Vad gör du själv här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 PatrikDenStore, Ack och ve. Ingen gillar oss. 95% av fuska.se hatar mig bara för jag tycker att http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25401 var rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag tycker att finaly_man är ganska omogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 PatrikDenStore, Ack och ve. Ingen gillar oss. 95% av fuska.se hatar mig bara för jag tycker att http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=25401 var rolig Tja.. det var kanske lite konstigt.. Men ändå inte så man åker i fängelse för det, eller hur?? Låt dom disskutera sina spel så disskuterar du ditt med andra.. Det är väl inte så mkt till problem? *undrar om jag är rätt ute här* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 hade jag bestämmt här hade 0013 varit bannad för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 sketen tråd denna börjar likna en "hade jag fått bestämma så...." eller "jag tycker...." varför snacka skit i dna tråd varför kan ni inte säga vad ni tycker till admin dt är ju trots allt hans sida personligen säger jag dta: att säga att nån är omogen är att själv vara omogen eftersóm dn mogne behöver inte berätta för alla andra vad dt tycker och slutligen låt mig citera ett ungersk ordsråk dn kloke ger alltid vika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 hade jag bestämmt här hade 0013 varit bannad för länge sen Instämmer.. host Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 *gäsp* Lägg ner tråden då admin. Sådana här trådar gör skit, men kul att klaga på andra... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (Ness~ @ 02/09-2004 14:21:59) hade jag bestämmt här hade 0013 varit bannad för länge sen Instämmer.. host ja ni 3 med <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 som sagt en klaga på alla man inte gillar tråd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Master_Link, Så... du påstår att min svenska är dålig? Nej! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 som sagt en klaga på alla man inte gillar tråd.... Precis! :P men tänk på att en fyrkant har fler än 1 sida... här görs jö alla möjliga trådar! :rolleyes: även "klaga på alla man inte gillar" trådar.... synd de! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg