Ytterman Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Go Nader :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Om Bush vann är tveksamt, men president blev han iaf i fyra år till. Nu blir det väl spännande att se vilket land han bombar skiten ur för ingenting... Kanske vårat? I Aftonbladet stog det om en forskargrupp som analyserats Bush uttalanden och de tyckte att han var på väg att bli senil. Så det så. Vita huset har dock avvisat det med kommentaren "Det är inte så." Bush tal kan ju ibland vara bra skrivna, men det är ju för att det sitter någon snubbe som skriver alla hans tal. Men ibland hoppar ändå en groda fram ur hans käft... som exempelvis i min signatur. 76 i IQ stämmer visst, iallafall det jag har hört. Men sedan finns det något som kallas EQ också, som är så mycket viktigare. Det har med känslor att göra osv. Där lär väl Bush ligga på minus. Han är en fet j*vla idiotjävel helt enkelt som spenderar miljontals dollar på bomber, när det dör barn i Afrika varje dag av svält. USA är Fet Mans mecka. IQ E FETT MYCKET VIKTIGARE ÄN EQ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 BUSH ÄR DÅLIG BUSH ÄR DUM, BUSH BORDE HELST VARA STUM!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 0012: bara därför är dom väl inte rasister! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Kan nån låsa tråden för bush har redan vunnit. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Folk kan diskutera vidare.. Huruvida det var fel *host host* eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Du har mycket gemensamt med: Dessa kandidater har uttryckt åsikter, som i hög grad er sammanfaller med dina. Ingen kandidat Du har ganska mycket gemensamt med: Dessa kandidater har uttryckt åsikter, som i hög grad stämmer överens med dina. Ingen kandidat Du har lite gemensamt med: Dessa kandidater har uttryckt åsikter, som delvis stämmer överens med dina. Georg W Bush (republikan) (73%) John Kerry (demokrat) (66%) Du har mycket lite gemensamt med: Dessa kandidater har uttryckt åsikter, som inte stämmer överens med dina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (0013 @ 05/11-2004 13:15:32) Om Bush vann är tveksamt, men president blev han iaf i fyra år till. Nu blir det väl spännande att se vilket land han bombar skiten ur för ingenting... Kanske vårat? I Aftonbladet stog det om en forskargrupp som analyserats Bush uttalanden och de tyckte att han var på väg att bli senil. Så det så. Vita huset har dock avvisat det med kommentaren "Det är inte så." Bush tal kan ju ibland vara bra skrivna, men det är ju för att det sitter någon snubbe som skriver alla hans tal. Men ibland hoppar ändå en groda fram ur hans käft... som exempelvis i min signatur. 76 i IQ stämmer visst, iallafall det jag har hört. Men sedan finns det något som kallas EQ också, som är så mycket viktigare. Det har med känslor att göra osv. Där lär väl Bush ligga på minus. Han är en fet j*vla idiotjävel helt enkelt som spenderar miljontals dollar på bomber, när det dör barn i Afrika varje dag av svält. USA är Fet Mans mecka. IQ E FETT MYCKET VIKTIGARE ÄN EQ!!! Kan man ju förstå att du tycker, men du är ju borgare. Kan jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 vad är en borgare? >_> Är det nåt fult?! >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Inte medborgare iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Tänkte mest då när man tillhör/eller sympatiserar med något parti från det borgerliga blocket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag tror inte 0013 vet vad det är. Och han är nog inte så intresserad i den svenska politiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg