0013 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jaha dom där Centerpartiet, Moderaterna och dem? jag är iaf ej en sån... Jag är självständig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag tror inte 0013 vet vad det är. Och han är nog inte så intresserad i den svenska politiken. Då tycker jag inte heller han borde uttala sej om politiken i USA. 0013: Mhm, men berätta lite vad du tycker då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 vadå tyckeR? Jag gillar Bush >_> Eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) Då är du kapitalist och konservativ? EDIT: Schysst mustasch du satt på Bush, det passar honom verkligen Jellyfish. Redigerat 10 November 2004 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Menvafan skriv så amn förstår >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jaha dom där Centerpartiet, Moderaterna och dem? jag är iaf ej en sån... Jag är självständig om du e själv ständing e du juh med dem... det borgliga blocket.... dem jobbar för mera självständinga personer och skiet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 men nej! Jag är ej politisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Då ska du väl inte lägga dig i den amerikanska politiken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 NesseN: Precis. Här ser vi inlägg av en snubbe som tydligt uttryckt sina åsikter om den Amerikanska politiken. Nu kommer det fram att han inte ens vet vad 'konservativ' eller 'kapitalist' betyder. Nåot som är Bush landmärke. Tack, för komplimangen om musshen btw, NesseN. Tycker också att den passar osökt bra där...;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Uhauuhauahuahauha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Bush är bra för att han bombar bin ladin...för vemi hela Helvet* vill leva, och hela tiden veta att man kan bli bombad från nån muslim...och bush skulle aldrig bomba sverige....! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Han kanske borde bomba dig..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg