Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman

Rekommendera inlägg

0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.

Amerikanerna e absolut inte rasister för att dom fortsätter att kriga, man kan undra om du verkligen vet betydelsen för ordet "rasist". Om amerikanerna vore rasister så skulle det inte finnas färgade i U.S.A men det gör det ju och det finns ju en massa andra folkslag i U.S.A och då kan dom ju inte vara rasister. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.

Amerikanerna e absolut inte rasister för att dom fortsätter att kriga, man kan undra om du verkligen vet betydelsen för ordet "rasist". Om amerikanerna vore rasister så skulle det inte finnas färgade i U.S.A men det gör det ju och det finns ju en massa andra folkslag i U.S.A och då kan dom ju inte vara rasister. <_<

Holland var det.

 

Dessutom så finns det rasister i Sverige också, även om det bor människor från alla slags kulturer här.

Sverige är inte rasistiskt för det.

Samma sak gäller USA.

Det finns säkerligen rasister i Irak också. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det.

Amerikanerna e absolut inte rasister för att dom fortsätter att kriga, man kan undra om du verkligen vet betydelsen för ordet "rasist". Om amerikanerna vore rasister så skulle det inte finnas färgade i U.S.A men det gör det ju och det finns ju en massa andra folkslag i U.S.A och då kan dom ju inte vara rasister. <_<

Anledningen till att det finns svarta i USA är ju för att de blev ditagna som slavar, och piskades och behandlades som djur. Är inte det rasism tycker du?

USA förtrycker ständigt svarta, inte alla amerikaner givetvis men själva chargongen, och det är förjävligt. Varför har då aldrig en svart man blivit president? (Eller en kvinna?) Jo, för att USA är ett j*vla skitland som spelar en dubbelmoral och skickar missiler med 'Freedom' på.

Sverige är också ett j*vla rasseland. Fyfan. Det är det flesta länder, istort.

 

0013: Det spelar ingen roll av vem som du får varningarna. Vi disskuterar mycket i vårt personliga forum, så man kan säga att du har fått den av alla. Alla tyckte att du skulle få en varning. Sedan vem som ger dej den spelar ingen roll. Du kommer no att få en till, om du inte skärper dej. Och du, försök att svara på det jag skriver om du nu vill vara med i disskusionen. Snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så du vill att jag ska gå off topic alltså

ok då

Föresten vet jag om att ni Moderatorer och admin har ett personligt forum så du behöver inte glänsa över det >.>

NEJ. Jag vill att du ska bli mer ontopic. Läs det jag skrev. Jag 'glänsde' inte över vårt personliga forum, jag bara sa att du är en av de som disskuteras mest i "Avstängnisämnet", så SKÄRP DIG.

 

Dessutom så skiter du i att debatera på det jag skriver, utan kommer med kommentarer utan grund. Men även detta sista stycke får jag nog inget svar på. Eller?

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exempelvis...

"En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.

 

Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?"

 

Det finns mycket mer också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Trångsynthet! En andra revolution i USA kan visa sig nödvändigt! Vem har gett dig rätten att dissa andra bara för att du tror på något annat?

Hur menar du? SOm den första?

 

I Amerikanska Revolutionen så hade de ju som måtto "Join Or Die".

 

Vill du att det ska bli så att dom dödar dem som är emot revolutionen igen?(om det nu händer)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men USA kan ju hantera sina kärnvapen.... Om T.ex. nåra vanliga Irakiska medborgare får tag på några kärnvapen i Irak och inte vet hur man hanterar dem kan dom ju spränga Irak i bitar... Men Amerikanerna verkar ha full kontroll över sina Kärnvapen verkar det som iaf

Redigerat av 0013
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Hur ska du ha det nu 0013?

 

Kan USA hantera sina kärvapen lr inte?

I början av inlägget så skrev du att de kunde hantera dem och i slutet av inlägget så skrev att dom itne kan hantera dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...