Selene Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag tror inte att alla från olika kulturer bor i ett land som t.ex U.S.A för att dom blev dit tagna för flera hundra år sedan, folk flyttar ju ditt hela tiden. Men min åsikt är att man inte kan kalla hela U.S.A för rasister för det finns det ju i alla länder och ny nazizter. Ett land är ju inte rasistiskt för att det krigar mot andra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) 0012: Tro inte att jag e rasist, för det är jag inte ABSOLUT INTE! Det är inget fel på själva muslimerna utan jag gillar bara inte deras tro och deras lagar. Ta bara för någon vecka sedan blev en resigör i ryssland sprängd i bitar för att han i en av sina filmer hade med klagomål om kvinnoförtryck. Och jag är säker på att det inte var ryssar som gjorde det. Amerikanerna e absolut inte rasister för att dom fortsätter att kriga, man kan undra om du verkligen vet betydelsen för ordet "rasist". Om amerikanerna vore rasister så skulle det inte finnas färgade i U.S.A men det gör det ju och det finns ju en massa andra folkslag i U.S.A och då kan dom ju inte vara rasister. <_< Som Jellyfish sa dem slavade dem svarta det blev krig i Afrika så slavade dem varje gång.Vadå du gillar inte muslimernas tro. ni tror ju också på jesus och eran gud vi tror på Mohammed och Allah men man behöver inte tro det är sin egen sak.Så nu slutar vi prata om religoner. Jooooo det är det dem krigar utan aledning Irak kan få styra sig själv nu. Redigerat 16 November 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Men USA kan ju hantera sina kärnvapen.... Om T.ex. nåra vanliga Irakiska medborgare får tag på några kärnvapen i Irak och inte vet hur man hanterar dem kan dom ju spränga Irak i bitar... Men Amerikanerna verkar ha full kontroll över sina Kärnvapen verkar det som iaf Några vanliga medborgare? Om de skulle få tag i kärnvapnena, som inte finns, så skulle de kunna spränga Irak i bitar - ja. Det samma skulle kunna hända om en Amerikan hittade alla kärnvapen i USA, för jag tror knappast att varje Amerikan har en utbildning om kärnvapen, och bomber. Och så ansvarsfull skulle jag inte kalla en Amerikan för, amerikaner är idioter. Det är ju faktiskt deras fel att det finns terorrister. (Då menar jag inte att alla Amerikaner är idoter, för det finns många trevliga, vettiga och smarta. Vad jag menar är att den politiken som det landet har fört i nästan alla tider stinker bäveranus.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Men USA gömmer inte sina vapen i klippa bergen eller nåt... Dom har ju övervakning över sina vapen så en vanlig medborgare skulle nog inte få tag på dom så lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Men USA gömmer inte sina vapen i klippa bergen eller nåt... Dom har ju övervakning över sina vapen så en vanlig medborgare skulle nog inte få tag på dom så lätt Såg du reportaget på 60 minutes? :huh: Reportern behövde bara gå in dit. Det fanns inget hinder. Han var inte behörig & skulle därför aldrig få släppas in. Hade det varit terrorister skulle hela anläggningen sprängas vilket skulle innebära fara för massvis med människor. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jamen om nu jätte många terrorister skulle komma skulle man väll märka det >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jamen om nu jätte många terrorister skulle komma skulle man väll märka det >_> Det behöver inte vara många som kommer för att orsaka stor fara. :huh: Det räcker med en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 men man märker endå om nån kommer, dom ahr väll kameror och iaf EN vakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 men man märker endå om nån kommer, dom ahr väll kameror och iaf EN vakt Som jag skrev tidigare.Han kunde gå runt i hela anläggningen fritt. Hade det varit en terrorist hade det varit kört. INGEN obehörig ska ens få komma in där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Men USA gömmer inte sina vapen i klippa bergen eller nåt... Dom har ju övervakning över sina vapen så en vanlig medborgare skulle nog inte få tag på dom så lätt Det var nog den dummaste och mest rasistiska kommentar jag läst på länge. Tror du att Irakierna bor i bergen som några j*vla apor?Och de verkar ju isåfall ha ganska bra kontroll över sina vapen, eftersom USA inte hittade något. Eller hur? Då borde ju inte en vanlig medborgare kunna göra det heller. (Att de inte hittade något beror ju på att det inte finns några vapen, men det tror ju du.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 0013 vill inte erkänna att han blir ägd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) Det vill HON aldrig... Men bara för att inget syns, betyder det att inte finns? I wonder... Redigerat 17 November 2004 av Claudia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg