Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!

Ytterman

Rekommendera inlägg

(Jellyfish @ 17/11-2004 14:49:05)

Men USA gömmer inte sina vapen i klippa bergen eller nåt... Dom har ju övervakning över sina vapen så en vanlig medborgare skulle nog inte få tag på dom så lätt

Det var nog den dummaste och mest rasistiska kommentar jag läst på länge. Tror du att Irakierna bor i bergen som några j*vla apor?

Och de verkar ju isåfall ha ganska bra kontroll över sina vapen, eftersom USA inte hittade något. Eller hur? Då borde ju inte en vanlig medborgare kunna göra det heller. (Att de inte hittade något beror ju på att det inte finns några vapen, men det tror ju du.)

Nej >_______>

jag menar att dom säkert har gömt kärnvapen i bergen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(0013 @ 17/11-2004 21:01:18)
(Jellyfish @ 17/11-2004 14:49:05)

Men USA gömmer inte sina vapen i klippa bergen eller nåt... Dom har ju övervakning över sina vapen så en vanlig medborgare skulle nog inte få tag på dom så lätt

Det var nog den dummaste och mest rasistiska kommentar jag läst på länge. Tror du att Irakierna bor i bergen som några j*vla apor?

Och de verkar ju isåfall ha ganska bra kontroll över sina vapen, eftersom USA inte hittade något. Eller hur? Då borde ju inte en vanlig medborgare kunna göra det heller. (Att de inte hittade något beror ju på att det inte finns några vapen, men det tror ju du.)

Nej >_______>

jag menar att dom säkert har gömt kärnvapen i bergen

I en stoor skattkista med ett stoort lås som bin Laden har under huvudkudden....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FN:s vapenexperter har letat igenom typ hela Irak, inklusive bergen. De hittade ingenting. Det finns dock inget som säger att det inte finns kärnvapen i Irak, men jag tror inte det. Om de finns så måste det vara in i h*lvete bra gömda, så bra att ingen civil kan hitta dem eftersom varken USA eller FN klarat av det. Och då borde väl knappaste en vanlig medborgare från Irak kunna snubbla över det? Varför skulle man ha det i bergen föressten, som någon jäkla skurk i Luftens Hjältar? Irak har teknologi också.

Och vad är det som gör att det bara är USA som ska ha rätt till kärnvapen? Jo, för att de vill få monopol på allting - vilket de lyckas rättså bra med. USA är de riktiga terroristerna, iaf Bush och hans lads.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej men du kan man ju inte göra en seriös konversation med för du fjantar dig bara ju.. så jag ignorerar det där >_> Kom med nåt bättre, tjejen

Sarkasm tror jag det kallas....

Visst KAN det finnas kärnvapen, men chansen att man någonsin hittar dem om de nu finns, är rätt liten...

Men att anklaga hela USAs befolkning för terrorism e lite fel. Då skulle Michael Moore oxå vara terrorist. Bush kan inte vara riktigt klar i huvudet... han kanske inte fick tillräckligt med kärlek som barn? Så nu hämnas han på alla!

Det fanns rykten om att Saddam skulle anfalla sverige.. när kom vi in i det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FN:s vapenexperter har letat igenom typ hela Irak, inklusive bergen. De hittade ingenting. Det finns dock inget som säger att det inte finns kärnvapen i Irak, men jag tror inte det. Om de finns så måste det vara in i h*lvete bra gömda, så bra att ingen civil kan hitta dem eftersom varken USA eller FN klarat av det. Och då borde väl knappaste en vanlig medborgare från Irak kunna snubbla över det? Varför skulle man ha det i bergen föressten, som någon jäkla skurk i Luftens Hjältar? Irak har teknologi också.

Och vad är det som gör att det bara är USA som ska ha rätt till kärnvapen? Jo, för att de vill få monopol på allting - vilket de lyckas rättså bra med. USA är de riktiga terroristerna, iaf Bush och hans lads.

Vänlig medborgare? Det är mäst rebeller i Irak nu och om domfår tag på Kärnvapen så.... J adet kan hända mkt

USA är ju världens mäktigaste land så då borde dom ha rätt till Kärnvapen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Claudia @ 17/11-2004 22:23:38)

nej men du kan man ju inte göra en seriös konversation med för du fjantar dig bara ju.. så jag ignorerar det där >_> Kom med nåt bättre, tjejen

Sarkasm tror jag det kallas....

Visst KAN det finnas kärnvapen, men chansen att man någonsin hittar dem om de nu finns, är rätt liten...

Men att anklaga hela USAs befolkning för terrorism e lite fel. Då skulle Michael Moore oxå vara terrorist. Bush kan inte vara riktigt klar i huvudet... han kanske inte fick tillräckligt med kärlek som barn? Så nu hämnas han på alla!

Det fanns rykten om att Saddam skulle anfalla sverige.. när kom vi in i det hela?

Jag skrev ju att det fanns många seriösa och vettiga i USA. Det var Bush o hans lads som jag kallade för terrorister. Läs, goddamit.

0013: Vanlig medborgare skrev jag. Jo, nu är det mycket rebeller i Irak, och det är USA:s fel.

Så du tycker att det är rätt att USA får ha kärnvapen, men inga andra länder, så att det kan ta ännu mer monopol på världen med sin kapitalism o egoism? De är inga världspoliser, de får f*n ta och skärpa sej. Vi ska inte vika oss bara för att de har kärnvapen och låta dem bete sej hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vilket land ska ta hand om kärnvaperna då? USA tycker jag är bäst på att ta ansvar för dom

HA! Ansvar? USA bombar alla andra som de TROR har någon form av kärnvapen. Jag tycker att alla, eller ingen, ska ha rätt till kärnvapen. Helst inga, då. Eftersom kärnvapen är asafarligt och USA använder de som något slags fredmärke. Att kriga för att det ska bli fred är som att kn*lla för att bli oskuld.

Alla borde avveckla sina kärnvapen, men om inte så ska alla ha rätt till att ha dem. Inte bara USA som vill får monopol på hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(finaly_man @ 05/09-2004 19:34:37)

Go Bush!! Go Bush!!

Är du dum i huvudet, alla som älskar Bush hatar jag!

Spela roll bara inte Bush vinner, krigs älskaren...

hatar du mig, Bush är bäst jag är glad att han vann!

irak får ju skylla sig själva

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...