Guggo Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 jag gillar sverige och usa.... men det finns ju mycket i sverige som inte finns i usa, semlor, köttbullar, göteborg osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Köttbullar blä korv med bröd blä hatar svensk mat. Arabisk mat är mycket bättre. Sverige är bra land vädret håller sig i form. men nu finns det inte ens en gnutta snö O_O !. Hatar alla rassar finns fullt med såna som är i vår skola dem säger hela tiden j*vla invandrare men dem ångrar sig hela tiden och säger igen men det blir inte kul för dem.Pfff om nån t.ex Turk får höra att nån sa j*vla invandrare så då hör alla så attack ! USA Piss land Sverige Piss land.Jag ska flytta till Italien så fort jag har råd med det :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Sossarna är iaf bättre än moderaterna. Moderaterna suger fett hästarsel. (Allra bäst vore vänstern eller KPMLR) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 hmm. undrar varför admin valde moderatorer som är kommunister... Moderaterna är bäst annars! 0012: arabisk mat smakar **** Apoca: Min plats på jorden är Världens bästa land, USA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 man är inte rasse för att man säger j*vla turk till en turk, om han gjort något, dom säger ju j*vla svenne också så man har ful rätt till det, men utan andledning så kan man ju kanske förknippas med det... Xade: hur mycket turk mat har du ätit? och bara en sak, jag har massor av "turk" polare, dom lyssnar ju f*n på thule, dom lyssnar även på musik från deras hemland och dom sjunger ofta om Alah och deras länder, inte f*n bryr jag mig om det, och ingen annan svensk heller, eftersom thule får sälja sina skivor för SÄPO och svenska myndighetern så är det väll inte rasistiskt, det finns ju en lag i sverige som säger att man inte får sälja rasistiska eller nazistiska saker, och inte ens trycka sånt på papper...istort sätt så är det bara svenskar som säger att thule är rassar, folk med invandrar bakgrund bryr sig inte ens om det, varför ska då vi som är svenskar skämmas över dom? tycker vi ska va stolt över vad vi haft och har, (då räknar jag inte med att rassarna är något att va stolt över) och 0012 det är väll inte maten som gör landet? och om det är så, varför bor du här överhuvud taget? Jellyfish det är bra att du är påläst, som ofta kommunister är, kanske därför du är så farlig, plus att det står moderator under ditt namn...(hur kommunistiskt är det? att några få bestämer över alla andra medlemmar på forumet? och inte ens valda av folket?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 man är inte rasse för att man säger j*vla turk till en turk, om han gjort något, dom säger ju j*vla svenne också så man har ful rätt till det, men utan andledning så kan man ju kanske förknippas med det... Xade: hur mycket turk mat har du ätit? och bara en sak, jag har massor av "turk" polare, dom lyssnar ju f*n på thule, dom lyssnar även på musik från deras hemland och dom sjunger ofta om Alah och deras länder, inte f*n bryr jag mig om det, och ingen annan svensk heller, eftersom thule får sälja sina skivor för SÄPO och svenska myndighetern så är det väll inte rasistiskt, det finns ju en lag i sverige som säger att man inte får sälja rasistiska eller nazistiska saker, och inte ens trycka sånt på papper...istort sätt så är det bara svenskar som säger att thule är rassar, folk med invandrar bakgrund bryr sig inte ens om det, varför ska då vi som är svenskar skämmas över dom? tycker vi ska va stolt över vad vi haft och har, (då räknar jag inte med att rassarna är något att va stolt över) och 0012 det är väll inte maten som gör landet? och om det är så, varför bor du här överhuvud taget? Jellyfish det är bra att du är påläst, som ofta kommunister är, kanske därför du är så farlig, plus att det står moderator under ditt namn...(hur kommunistiskt är det? att några få bestämer över alla andra medlemmar på forumet? och inte ens valda av folket?) Nä, asså. Thule är ju nationalister... Vilket går lite i hand med rasismen tycker jag. Men det är MIN åsikt. Nä, jag vet att forumet är långt ifrån kommunistiskt. Det är ju lite en diktatur, men kom igen - det är ett internetforum. Jag vill förändra riktiga världen. Men att ha folkvalda moderatorer är inte så dumt, fast man skulle inte kunna kontrollera valfusk så bra...(vilket man inte kan i riktiga världen heller knappt. Se på Bush o hans pissregering.) Jag frsöker dock vara rättså demokratisk, men ibland så blir jag för elak och gör påhopp det vet jag. Men admin får avsätta mej o ni får lämna in protestlista å så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 du står ju iförsig för vad du tycker och det är det inte många som gör, och så sant så finns det många som tycker nationalister och rassar går hand i hand, men säger du till en riktig nationalist att han är rasse så skulle han slå ner en, det är en förelämpning att bli kallad det, man hatar inget men älskar det man har, och sen finns det ju blöjnassar som tror att dom är coola bara för att dom springer runt i bombajacka och sånt skit...(även dom tycker det är grymt att lyssna på thule) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 hmm. undrar varför admin valde moderatorer som är kommunister... Moderaterna är bäst annars! 0012: arabisk mat smakar **** Apoca: Min plats på jorden är Världens bästa land, USA! Godare än svensk mat !!!!!!!. Fiskbullar LOL ! PANKAKA potatis bullar Blod puddig ärtsoppa. Jooo man är rasse om man säger j*vla invandrare vi invandrare säger j*vla rasse om nån säger j*vla invandrare och så knack liten smäll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 hmm var kom mat in i bilden, här diskuterar man väll usa ?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Du började snacka om maten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 du står ju iförsig för vad du tycker och det är det inte många som gör, och så sant så finns det många som tycker nationalister och rassar går hand i hand, men säger du till en riktig nationalist att han är rasse så skulle han slå ner en, det är en förelämpning att bli kallad det, man hatar inget men älskar det man har, och sen finns det ju blöjnassar som tror att dom är coola bara för att dom springer runt i bombajacka och sånt skit...(även dom tycker det är grymt att lyssna på thule) Jo, jag vet att en nationalist skulle ta det som en förolämpning om man skulel kalla de för rasist. Men jag tycker att de är det, i princip. Iaf "Rasse-Light". De två ligger ju iaf ganska nära varann. Och att ens befinna sej nära rasismen/nazismen är vidrigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 jag tror nog dom flesta hellre skulle säga att dom va nationalister istället för kommunister... fast det är även svårt att veta vart gränsen mellan nationalist och rassist går, mpnga tror exempel att man är nationalist bara för att man säger att man älskar sverige, och det kanske är en av orsakerna till att man är nationalist, men o man är nationalist så skulle man skunna sälja sig själv till djävulen bara för att sverige skulle finnas kvar, lättare sagt man dör för landet, sedan om man är rasse så har man ju nationalistiskt insperation plus att man är främligsfientlig. skulle du va i närheten av mig just nu så hade jag nog kokat över men alla har rätt till en egen åsikt det är därför sverige är så bra, i vissa fall, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg