Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

man är inte rasse för att man säger j*vla turk till en turk, om han gjort något, dom säger ju j*vla svenne också så man har ful rätt till det, men utan andledning så kan man ju kanske förknippas med det...

 

Xade: hur mycket turk mat har du ätit?

 

och bara en sak, jag har massor av "turk" polare, dom lyssnar ju f*n på thule, dom lyssnar även på musik från deras hemland och dom sjunger ofta om Alah och deras länder, inte f*n bryr jag mig om det, och ingen annan svensk heller, eftersom thule får sälja sina skivor för SÄPO och svenska myndighetern så är det väll inte rasistiskt, det finns ju en lag i sverige som säger att man inte får sälja rasistiska eller nazistiska saker, och inte ens trycka sånt på papper...istort sätt så är det bara svenskar som säger att thule är rassar, folk med invandrar bakgrund bryr sig inte ens om det, varför ska då vi som är svenskar skämmas över dom? tycker vi ska va stolt över vad vi haft och har, (då räknar jag inte med att rassarna är något att va stolt över)

 

och 0012 det är väll inte maten som gör landet? och om det är så, varför bor du här överhuvud taget?

 

 

Jellyfish det är bra att du är påläst, som ofta kommunister är, kanske därför du är så farlig, plus att det står moderator under ditt namn...(hur kommunistiskt är det? att några få bestämer över alla andra medlemmar på forumet? och inte ens valda av folket?)

jag har ätit tillräckligt mycket turk mat...

 

själv har jag inget mot rassister...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Xade @ 12/12-2004 21:07:41)

man är inte rasse för att man säger j*vla turk till en turk, om han gjort något, dom säger ju j*vla svenne också så man har ful rätt till det, men utan andledning så kan man ju kanske förknippas med det...

 

Xade: hur mycket turk mat har du ätit?

 

och bara en sak, jag har massor av "turk" polare, dom lyssnar ju f*n på thule, dom lyssnar även på musik från deras hemland och dom sjunger ofta om Alah och deras länder, inte f*n bryr jag mig om det, och ingen annan svensk heller, eftersom thule får sälja sina skivor för SÄPO och svenska myndighetern så är det väll inte rasistiskt, det finns ju en lag i sverige som säger att man inte får sälja rasistiska eller nazistiska saker, och inte ens trycka sånt på papper...istort sätt så är det bara svenskar som säger att thule är rassar, folk med invandrar bakgrund bryr sig inte ens om det, varför ska då vi som är svenskar skämmas över dom? tycker vi ska va stolt över vad vi haft och har, (då räknar jag inte med att rassarna är något att va stolt över)

 

och 0012 det är väll inte maten som gör landet? och om det är så, varför bor du här överhuvud taget?

 

 

Jellyfish det är bra att du är påläst, som ofta kommunister är, kanske därför du är så farlig, plus att det står moderator under ditt namn...(hur kommunistiskt är det? att några få bestämer över alla andra medlemmar på forumet? och inte ens valda av folket?)

jag har ätit tillräckligt mycket turk mat...

 

själv har jag inget mot rassister...

Rasister är fasisht-pack. Dom kan dra åt h*lvete.

 

Spelar det någon roll vilken färg man har på kroppen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apoca: Jag vill ju inte flytta till U.S.A för att dom har ett specielt väder där utan för att jag gillar landet, naturen och djuren. Bara för att jag bor i Sverige betyder det inte att jag behöver gilla det.

 

Och många rasister och ny nazister lyssnar på Ultimatule och det är nog därför som dom klassas som ett rasistiskt band. Själv tycker jag dom låter förjävligt.

 

Rasism och Ny Nazism är ett enda hemskt fjanteri, alla har ju olika färger och vad säger att vi som har den vita färgen är dom rätta. Den första människan var ju inte vit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi vita, är faktiskt alla färger utom vit. Naturvetenskapen visar att den färgen man ser på alltingär den färgen vi 'ser', asså det ljuset som studsar ut från föremålet/kroppen. Det är det vi ser, men egentligen är vi alla färger utom vit. För det v ser är det som studsar ut från 'oss', och den färgen vi då inte är.

Sug på den, rassepack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna cleana sverige på allt shit/rassar med en sån här:

 

http://search.eb.com/normandy/art/obazook001p1.jpg

 

Jag håller faktist med 0012, nejnej inte om maten.

 

Vill ni veta hur många svenskar det finns i min klass, 1 <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[JAG ÄR EJ RASSE ELLER NASSE]

 

Vad är det med att det går 1 svensk i din klass? är du stolt över det? Är du stolt över att du och dina islam kompisar har Tagit över en svensk klass?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du stolt över dina idiotiska rasse tankar?

 

Alla Rasister/Nazister är dumma i huvudet, DOM borde DÖ, allihopa.

precis så säger nazister/ rasister ,och inte ska vi väll sänka oss till deras ultra låga nivå?

jag försvarar dom inte, jag tyckar oxå att nassar/rassar är dumma i huvudet, men det räcker väll att man får dom och vakna så att dom fattar hur korkade dom är.....

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att lösa ett problem så måste man veta problemet, där är det altid en bra början på att reda ut varför en del tycker som dom gör, och i stället för att döda så borde man "omvända" dom, få dom att förstå att man inte kan hata en människa pågrund av hudfärg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...