Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man kan visst äta pengar, iallfall sedlar...

 

bara ett tips till alla som ska emigrera till usa, det finns 9 miljoner ungefär hemlösa bara i New york området, så många bor det ju i sverige tänker nog ni, och det gör det faktis, och snart om ni flyttar ditt så lär sverige inte förlorat något på att ni flyttar, om ni redan nu som små tänker flytta ditt, därimot USA lär förlora på att ta in er

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo: Jaha, men den orsakade ju knappast något världskrig... humahum...

jo det kan man säga att den gjorde.... eftersom den sprd sig överhela världen så kom den även till det fattiga tyskland som var utfattigt och splitrat efet ww1 och mitt i kaoset så kom det en man och tog makten i tyskland, och gissa vad han hette, jo han hette Adolf Hitler, om det inte hade blivit deperssion så hadee tyskland inte blivit något som nästan kan kallas anarki, och då hade hitler inte kunnat ta makten så lätt. Därför kaman säga att deperisisonen ledde till ww2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Guggo @ 11/12-2004 17:27:41)

Guggo: Jaha, men den orsakade ju knappast något världskrig... humahum...

jo det kan man säga att den gjorde.... eftersom den sprd sig överhela världen så kom den även till det fattiga tyskland som var utfattigt och splitrat efet ww1 och mitt i kaoset så kom det en man och tog makten i tyskland, och gissa vad han hette, jo han hette Adolf Hitler, om det inte hade blivit deperssion så hadee tyskland inte blivit något som nästan kan kallas anarki, och då hade hitler inte kunnat ta makten så lätt. Därför kaman säga att deperisisonen ledde till ww2

så sant, det fanns två väldigt etablerade partier, kommunisterna och naziterna, nazisterna vann eftersom dom typ hela tiden propaganderade med hjälp av att vissa hur det såg ut i sovjet under den tiden, det var inte mycket bätre där även fast dom var kommunister
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, visst. Om man ser det på så långt håll. Men Hitler hade nog tagit makten likväl, oavsett. Inte lika lätt, men han var en jävel på att manipulera. Precis som Bush o hans stab.

Dessutom, om det skulle bli depression så har nog världen lärt sej av sina misstag och inte låta någon ta makten lika lätt. Inte någon nazi-trash iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apoca: Sverige har inget att erbjuda mer än dåligt julväder, så det finns ingen mening med att stanna här!

det finns inget som är bätre än den svenska kulturen! fyfan skulle du sitta brevid mig så hade du haft en fot någon stans där det gör ont! det där var som att köra en pinne genom mitt hjärta! aldrig aldrig så säger man så om ett land som är så bra! svenska sommaren är super good, vintern är bäst det finns inte något dåligt med det svenska klmiatet eller kulturen (som föressten är lite amerikanskt inspererat)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apoca: Jätte bra väder i Sverige absolut på top nu när det är en snöfri vinter! Men vädret har ju inget med det hela att göra. Du gillar Sverige jag gör det inte så är det och jag blir inte arg på dig för att du gillar Sverige. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apoca: Jätte bra väder i Sverige absolut på top nu när det är en snöfri vinter! Men vädret har ju inget med det hela att göra. Du gillar Sverige jag gör det inte så är det och jag blir inte arg på dig för att du gillar Sverige. <_<

det beror ju på vart i landet du bor! tror du det är bätre väder i hela usa eller?

 

sverige är perfekt, förutom landets styrande regering och en hel del andra saker.

fast dom posetiva sakerna slår ut dom negativa.

 

 

"Sverige är min plats på jorden" / Thule, går inte att beskriva bätre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ultima Thule är ett pack jäkla rasister. (Men det ska vi inte gå in på nu.)

 

Sverige är ett pissigt land, på nästan alla punkter.

joo, motevera nu varför thule är rassar, det enda som gör dom det till det är att dom fick stålar (1500 sek) av bss(bevara sverige svenskt, rasisitisk förening som idag är så gått som borta :D ) i början av 90 talet, det kan man förlåta dom för tycker jag... behöver inte ta det här, pm mig gärna om det...

 

 

sverige är absolute inte pissigt land, det är vad man gör det till, sossarna har gjort det så att det finns folk som hatar sverige, hade vart bätre med stater istället för en enda regering som bestämer allt... då skulle det var störe chans för folket att få sin röst hörd...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...