Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag tänkte gå in här och kolla lite vad den här tråden handlar om. Men det här ser väldigt off-topic ut. (Ja, jag vet att jag inte heller skriver om det som tråden handlar om.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 eftersom man varken hör nånting om kerry och nader, så är det egentligen ganska idiotiskt att ha kvar tråden. men visst, snart är det väl val igen, kan väl ha kvar den tillsdess xD. Aja, angående sommarjobb. till nästa år, måste vara 15 för att få de, har jag fixat världens fetaste. musiker. ska ränna runt på spelningar och totalt tjäna mer än 3000 på 2 veckor. det är schysst, det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 eftersom man varken hör nånting om kerry och nader, så är det egentligen ganska idiotiskt att ha kvar tråden. men visst, snart är det väl val igen, kan väl ha kvar den tillsdess xD. Aja, angående sommarjobb. till nästa år, måste vara 15 för att få de, har jag fixat världens fetaste. musiker. ska ränna runt på spelningar och totalt tjäna mer än 3000 på 2 veckor. det är schysst, det. Det bore bättre om någon anständig moderator bara gick in och låste tråden, eftersom bush inte får ställa upp i nästa val.Och kanske gjorde en ny tråd om det kommande valet istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Tror inte någon dör av att vi pratar om sommarjobb istället. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Kanske nån skulle göra en tråd om det istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Tror inte någon dör av att vi pratar om sommarjobb istället. :) Nej, men det är rätt svårt att debattera sommarjobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 nää, f*n så svårt är det inte först måste vi komma på någon som måste hata sommarjobb eller typ hata alla som får sommarjobb, en kandidatt skulle kunna va xade, eller jellyfish, dom verkar ifall ha sina åsikter klara försig, sen behöver vi någon som är för sommarjobb typ xade eller jallyfish, så då har vi en fin diskution om sommarjobb förövrigt så har jag inte heller något sommar jobb... :( så att jag får väll nöja mig med fast anstälning på bk lack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Totalt Urspårat.... Nu låser jag, och om ingen annan mod invänder så lossar jag tråden under helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg