Schassen Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jag brukar sitta och skicka grattis pm till allla som fyller år här på fuska och var för jag gör det kan jag ej svara på. men en sak är säker,jag har sagt det till admin och någon mod(har även skickat ett till dom då dom fyllde år) att jag gör det inte för att smöra utan för att jag tycker att eftersom det står när man fyller år längst ner på sidan så varför inte skicka ett pm och säga grattis till dom? jag har fått många pm där folk frågar varför jag skrev grattis till dom och jag är nu så trött på att behöva skriva en förklaring så därför skriver jag det här inlägget som jag hoppas att alla läser så ni slipper fråga mig varför ni får ett grattis pm. ni får ursäkta eventuella stavfel frö det beror på att jaginte känner mig tt dug bra....tror jag är sjuk för mina händer skackar jätte mycket. aja nu har ni fått en förklarin och jag hoppas som sagt att alla läser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Det är faktist väldigt skysst tänkt,men själv skickar jag bara till dom jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Det är faktist väldigt skysst tänkt,men själv skickar jag bara till dom jag känner instämmer.jag känner ingen på fuska.se så jag skriver inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (redigerat) Mycket sjysst och bra ide... Redigerat 21 September 2004 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 hmm.. jo men det blir väll jobbigt att skicka till ca 3000 elelr hur många vi är på fuska.se? och pm har väll aldrig kostat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 det var grattis pm inte gratis pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 det var grattis pm inte gratis pm oj hehe läste lite fel ;) men man kan väll bara skicka till en del eller? jag skickar ibland, det spelar ingen roll vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jag höll också på med detta ett tag, men det blev lite tjatigt i längden enligt mig men gör som du vill schassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Jag försöker titta så ofta jag kan och om det är någon som ofta är inne skickar jag lite poäng som grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Skickar poäng??? Det var mycket sjysst gjort måste jag säga... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Hehe,tänk om någon ställer om sin födelsedag för att få lite poäng? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 mycket oseriöst skulle jag vilja säga till dn personen isf tycker dt är en bra ide kanske börjar själv me dt nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.