Kexx3 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Ojojoj.. hm, låt mig tänka efter.. Äsch jag tar några väsentliga. * Mobbing * Rök, snus, knark * Våld (utom på filmer :P) * Fisk Alla tjejer i våran klass röker och snusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (Jellyfish @ 21/09-2004 19:59:36) mycke... som typ rix fm ;) Jellyfish hatar nog Bush... ;) Det kan du skriva upp. :P Eller vad det just det du gjorde? ;) d jorde ja typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (Orson @ 21/09-2004 20:03:06) Ojojoj.. hm, låt mig tänka efter.. Äsch jag tar några väsentliga. * Mobbing * Rök, snus, knark * Våld (utom på filmer :P) * Fisk Alla tjejer i våran klass röker och snusar Inte i min gymnasie klass där är det bara två tjejer som röker och en kille som röker hasch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Allt och Alla! nej, men jag hatar: * Idioter :rolleyes: * Mobbare * Spammare * Damsugare (nivet, punchrullar..jag HATAR dom :P) * Vissa personer på skolan (dom är; Idioter, Mobbare, Dumhuven, allmänt korkade personer och finniga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Äh, hatar typ min dator. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Just idag hatar jag hemtentor, eftersom jag måste börja på min hemtenta idag, men den ger mig bara ångest. Gaaaaaah!!!!! Annars hatar jag kvinnofientlighet och homofobi. Jag skulle inte kunna vara kompis med nån som hade kvinnofientliga åsikter och jag har svårt för homofobiker. Jag hatar kanske inte, men irriterar mig mycket på barnsliga, egocentriska, korkade människor som är oemottagliga för sakargument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian. Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller. Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!! f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!! JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag hatar pedofiler och alla andra som gör illa barn. Jag skulle kunna MÖRDA dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian. Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller. Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!! f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!! JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ! Håller med!! Personer som inte accepterar att man inte är en lika stor skithög som de själva är helt igenom ruttna!! Det värsta jag vet är folk som tror att de är nån slags gudar och går omkring som om de äger hela världen.. Har tyvärr oxå en ovana att ogilla personer som säger att de är så dåliga på allting precis hela tiden!! Sånna som är dåliga på saker fast de inte ens har provat att göra det... Om man tänker att det ska gå dåligt e det ju klart att det går dåligt!! Man kan inte va bra på allt men man kan i alla fall försöka. :student: Annars hatar jag getingar och tomater Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 hatar småkryp som er..hehe skojjade bara, menade vanliga insekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Jag hatar folk som tror att dom är någe och då menar jag några tjejer som gick i åttan när jag gick i nian. Dom trodde att dom var så coola med sina Vera moda kläder och sitt så kallade perfekta utseende alla tjejer kan inte se ut som foto modeller. Jag hatar dom för att dom mobbade en tjej som inte var som dom hon fick inte vara sig själv utan dom var jävliga mot henne och då blev dom mer popuära och när jag sa i från så blev dom ännu värre på den stackars mobbade tjejen!!!! f*n vad jag hatar dom!!!!!!!!!!! JAG HATAR MITT USLA LIV OCKSÅ! Det är tur att det finns såna som du, som vågar säga ifrån när andra mobbar! Även om de blev ännu värre, så betydde det nog mycket för tjejen att hon hade någon som försvarade henne. Det hade inte jag när jag gick i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (redigerat) Få se * Hundar(föraktar dom) * KexBoxare(allmänt idiotiska) * Lärare som säger åt oss att sluta bråka med 8:orna :angry: (tråkmonsar) Redigerat 25 September 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.