Maroon 5 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag hattar en i min klass på Tullbroskolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 vad gör han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 max, jag fattade, men men jag står ändå för min åsikt att det låter s*tanistiskt med det. killen som sa att han hatade kristendomen sa (tror jag, kommer inte riktigt ihåg) att han tyckte om buddah. det gör honom INTE till en s*tanist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 han sa ju allt som har med gud att göra.. jag kanske använde fel ord men ser jag en s*tanist ska jag riktigt misshandla han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 hatar: *Kexbox-nördar:kan ni sluta tro att ni är bäst *Min klass:hatar dom,står inte ut *Game Reactor:men man ska inte förvänta sej så mycke av en gratis tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 hatar alla som bråkar med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 max, det lät iaf lite snällare än stycka dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 dom gör det..så varför inte göra det på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Ge er! jag tror inte att någon av er är s*tanister, brukar ni plåga djur och sedan måla sig med deras blod och dricka det! och sätta upp huvudena på pålar! tror inte det så sluta bråka! ( vad är et för fel med att sprätta upp något, jag kan sprätta upp min kudde och ingen tycker att det är personligt påhopp förutom kudden och han är väldigt tyst av sig :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 du, det är mycket fel att sprätta upp en annan människa..jag har sett när dom skärde av en killes huvud med en jaktkniv..höll på att spy.. (det va en film som ett gäng terrorister hade spelat in..han som filmade sa: oh, this is a good movie..fattar inte hur knäppa människor det finns därute..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 e du en j*vla s*tanist eller??!! jag hatar s*tanister!! ser jag en ska jag sprätta upp den jävlen!!! Bara för att han hatar kristendom och gud betyder det inte att han är s*tanist. Jag själv tror inte ett dugg på gud och kristendom, men för det är jag inte s*tanist. Aja, Ogillar: Paprika Vegetarianer (man ska äta kött >=P) Tvesjärtar Snobbar Killar som går runt med tajta jeans och slickat hår med rosa skjorta alla som är inne på Play Ahead(Fjortis Community för ev. fjortisar) folk som kallar anime för ''manga filmer'' och att dom ska läsa anime serier, eller rita anime-manga. o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag menar kniva dom som det heter på CS men jag skulle inte göra nåt sånt för f*n...jag bara sa så för att jag hatar s*tanister som hatar gud! gud e min polare så bråka inte med honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.