diablofire Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Det är samma sak som den andra som var me avatarer fasst denna är med banners . Man ska alltså rada upp de 20 bästa bannergörarna på en lista men jag gör ingen just nu men jag ligger 5;a på min egen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 1:keji 2:apoca 3:orson 4:flamed jiratchi 5:diablo fire 20:jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Kul att få vara med på någon lista :D :D . Detta betydde mycket måste jag säga. Du yoshi, på numer 4:a, flamed jiratchi, då menar du väll flamed jirachi??? Är lite svårt att lära sig mitt namn i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Sluta Larv DIG,Diablofire,det här e ju samma sak typ! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jepp vet men de är banner ORSON LIGGER LÄTT 1 PÅ MIN HAN ÄGER ALLA PÅ BANNERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 fjäsk.. jag tycker ALLA är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 1:keji 2:apoca 3:orson 4:flamed jiratchi 5:diablo fire 20:jag Vem är Keji? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jag tror han menar dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.