kkthxbye Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 GC är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Även fast en Gamecube bara kostar drygt 500kr så tvivlar jag. bättre att ha nåt som är biligt och bättre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Lunga er. Jag menade inget illa, cool down boys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 köp det det är värt det visst alla spel som kommer till ps2 och xb kommer inte till gc men en del andra mycket bättre tittlar får du istället och jag vet vissa människor uppfattar gc som en barnslig konsol varför vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) Jag tycker du ska köpa det. Fast gör det bara om du vill. Redigerat 4 Oktober 2004 av Zora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ärligt talat säger jag nej, kanske lite farligt att säga det i ett Gamecube forum :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) *stenarna haglar mot mellanmjölk* jag har ställt denna fråga till alla xboxare ända sen den första sa "barnsligt" VAD ÄR BARNSLIGT MED GC??? nu vill jag ha svar Redigerat 5 Oktober 2004 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Mycket intressant fråga... Redigerat 5 Oktober 2004 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag ska köpa de iaf så ja tror de är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 de är klart alla i gc forumet tycker de är bra annars hade de ju inte varit här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ärligt talat säger jag nej, kanske lite farligt att säga det i ett Gamecube forum :P Säger med nej...Tycker inte det är värt pengarna...Köp x-box istället... Och en andledning till att man kallar gc barnsligt, alla som har gc, men inte x-box tycker ju x-box är en verktygslåda.. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Woah vilken chock!!!är den inte det då? :P Köp GC det är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg