Zvamp_master Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Jag var inne på GameCube och där klagarde alla på mig så att jag kanke ska sluta. Det är just nu erat val att välja. Ska jag vara med på denna sajt eller sluta? Erat ansvar just nu. Vill ni ha mig kvar eller inte? Sluta VS fortsätta. Vem vinner?
Legend_gamer Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Det borde du bestämma.... <_< Har inte sett av dej så mycket men du är ju über fuskare så jag hade inte slutet.... Har det hänt något då?
Selene Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Sluta inte för att några klagar lite! På mig klagar alla hela tiden för att jag inte tycker exakt som dom!
Zvamp_master Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 tja då har vi en till röst på att jag ska stanna! Tack. (Ingen vet vad jag håller på med att göra).
diablofire Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Asså ingen kommer rösta att du ska bort de är taskigt ju men förstör du så ska du bort
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 naej ine nu längre när han lärt sig reglerna :) jag tycker han ska stanna inga har väl klagat på mig ända sen "console wars" tråden och det var ett tag sen....
Snake Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Sluta VS. Fortsätta. Whoever wins... we lose. Nä, inte riktigt så. Fortsätta vinner!
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 Och publiken väntar otåligt på Herr.Kaios svar. Han går med långsamma fram till scenen. Han säger tydligt: -Zwamp_Master ska inte anklagas för att sluta. Det är inte andra som ska bestämma om honom. Zwamp_Master, än ska du inte sluta.
Jellyfish Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Skit i om folk tycker illa om dej. Detta är ett j*vla internetforum för i h*lvete. -LÅSER-
Rekommendera inlägg