Burken Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ehhh.......kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 tycker det är lite dött på chatten.......... Men då får du väl gå in och sätta liv i den då ^^Jag har en massa läxor att göra fram till sommarlovet så jag är inte så aktiv längre. Var det förut. Det som är synd är att de flesta nya i chatten kommer in när det är som tystast och skriver 'Hej' väntar max fem minuter och sen sticker de för att typ aldrig mer komma tillbaka. Snälla stanna lite längre. Chatten tar inte så mycket plats. Ha chatten uppe i i alla fall en halvtimme om det går. Alla kollar inte i chatten hela tiden. Det skulle bli så mycket roligare om bara fler vågade gå in i chatten och stanna där ett tag och skriva några rader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ska nog prova den... fast inte nu för java tar år att installera! gonatt allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 men ta mIRC clienten!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Men då får du väl gå in och sätta liv i den då ^^ Jag har en massa läxor att göra fram till sommarlovet så jag är inte så aktiv längre. Var det förut. Det som är synd är att de flesta nya i chatten kommer in när det är som tystast och skriver 'Hej' väntar max fem minuter och sen sticker de för att typ aldrig mer komma tillbaka. Snälla stanna lite längre. Chatten tar inte så mycket plats. Ha chatten uppe i i alla fall en halvtimme om det går. Alla kollar inte i chatten hela tiden. Det skulle bli så mycket roligare om bara fler vågade gå in i chatten och stanna där ett tag och skriva några rader. Nu när jag har kommit till chatten så om det är nån som skriver "Hej" sen väntar 5 min så har jag svarat ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 det är synd att # 21 inte är i chatten längre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Det är synd att det bara är en massa idioter (med några få undantag) på #fuska.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Tack B) # 21, kom in i chatten nångång igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 chatten funkar för mej men ja ser inge intresse där... har varit där nåra gånger men ser inge intresse iaf ja vet inte riktigt va ja gör i chatten sitta och säga hej? va där en gång satt i ca 1tim och ingen svara orka sitta längre snälla kan fler komma in i chatten så det blir nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 tycker alltid att de är nån i chatten. nu när jag fixat mirc igen är jag väl i chatten hela tiden, även om jag inte är vid datorn. flera borda vara permanent i chatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Jag kommer bli mer aktiv när jag få en ny dator som inte laggar när man går in på msn vissa gånger då snackar jag om min bärbara dator ;) Nu är jag aldrig inne där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 vet nån när jag blir unbannad? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.