wetter Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Låt: Gerudo Valley Ocarina song: den som gör att man kommer till vulkanen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 den mesta musiken i Ocarina of Time é ju skön men låten i Gerudo Valley é nästan bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag gillar musiken i Lost Woods,Gerudo Valley,Hurule field och den i ,,öknen,, haha skoja bara med öknen men min favorit låt av alla som finns på spelet är Repoge of spirit eller vad den nu hetter man får den i öknen av Shiejk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 den mesta musiken i Ocarina of Time é ju skön men låten i Gerudo Valley é nästan bäst :) jo alla musik är skön det är det som gör OoT så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Loui Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Ocarina: bolero of fire Musik: Gerudo :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 låt: tempel of time låten :D ocarina song: scarecrowsong :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 ZOOT: Den där låten, ingen anning vad den heter. Den i lost wood är också bra :) ZMM: -Ingen anning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saloki Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 OoT: ocarinalåt: requiem of spirit bakrundslåt: Gerudo fortress MM: (har inte kommit igenom hela, men än så länge) ocarinalåt: Ballad of the wind fish, den man spelar på cenen i latte bar. :) bakrundslåt: Deku palace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag gillar musiken i Lost Woods,Gerudo Valley,Hurule field och den i ,,öknen,, haha skoja bara med öknen men min favorit låt av alla som finns på spelet är Repoge of spirit eller vad den nu hetter man får den i öknen av Shiejk. Den heter Requiem of Spirit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_rS Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Ja gillar de omgjorda versionerna av Gerudo Valley, särskilt orchesterversionen, men även orginalet är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 lon lon ranc och serenade of water Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Bästa musik: Gerudo Valley (Vilken annars?) Bästa Ocarina låt: Boulero of fire :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg