Findus3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Det har jag aldrig testat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ta save for web,det är det bästa Hur då och när? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (Xray @ 08/11-2004 15:36:47) Ta save for web,det är det bästa Hur då och när? :ph34r: När man är klar,så tar man "save for web" istället för "save as" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Men bakrunden e ju suddig o så <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hellre de än att inte ladda upp någon bild alls <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Pröva med det här programmet eller liknande då http://www.download.com/Advanced-JPEG-Comp...tml?tag=lst-0-4 Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 JAG KAN ANVÄNDA SKITSTORA AVAS!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag kan göra om bilderna så att det blir mindre kb med 125*125 pixlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Asså snälla admin kan du fixa så dom typ får vara 20 kb istället? :( Eller gör så man kan ladda upp avatarer med länkar. Det var mkt bätre när det var så. :( Hur slö skulle sidan bli då? Det skulle vara dubbelt så trög som den är nu och nu är den ganska trög ibland. Jag är nog den enda som är glad över att dom max kan vara 12 kb förr annars skulle sidan varit skitslö och då skulle folk göra dubbeinlägg hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Hjälp admin och company med ekonomin eller sluta klaga. Orka ha en seg sida för att ni ska få plats med era fjantiga avatars. Passar det inte er, dra. Sluta whajna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 använd save for webb ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Asså snälla admin kan du fixa så dom typ får vara 20 kb istället? :( Eller gör så man kan ladda upp avatarer med länkar. Det var mkt bätre när det var så. :( Det är nog din dator som är seg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg