Avregistrerad Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Det ska gå att köra 2 st players i adveture (stavning) Men det går inte. Den andra syns bara i ett hörn.. hur gör man för att köra 2 st då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Det går nog inte tror jag men hur gör du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Du ska gå till Magic Codes och skriva in JOINTVENTURE. Då kan man spela 2 stycken i Adventure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag vet det.. men när jag spelar så syns andra spelaren bara i ett hörn.. och det e bara den med första kontrollen som kan spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag vet inte... har aldrig testat själv, jag har bara lånat det av en kompis en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har inte det heller.. (lånat).. Har haft det i typ 2 år :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag vet det.. men när jag spelar så syns andra spelaren bara i ett hörn.. och det e bara den med första kontrollen som kan spela När ni går in i en bana så kan ni köra två och så är det den som var före den andre som får köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Vill bara passa på att fråga, hur ska man klara av den där stora grisen! det är ju aldelses omöjligt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (Mario Bros. @ 05/11-2004 17:29:26) jag vet det.. men när jag spelar så syns andra spelaren bara i ett hörn.. och det e bara den med första kontrollen som kan spela När ni går in i en bana så kan ni köra två och så är det den som var före den andre som får köra. man kör varannan gång, om en misslyckas kör den andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 (redigerat) sätt på spelet tryck på start. När du väljer figur så ska P2 trycka på A. Nu kan han välja figur. Gå till tracksbanorna så kan ni köra. Ps ni har halva skärmen var. Redigerat 25 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg