Hoppa till innehåll

Star Wars

Zekk_018

Rekommendera inlägg

• Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kanske för att de jämför med de tre först gjorde filmerna. Inget klår dem men visst är de tre nyaste bra.

Jag tycker inte att man kan jämföra episod 4-6 med 1-3. De är gjorde på helt olika sätt. Dagens filmer är mycket mer våldsamma och innehåller mycket mer action. Vissa tycker det är bra och vissa tycker det är mindre bra. De tre första episoderna har en helt annan stil än de tre senaste. Personligen tror jag att jag tycker om de första episoderna bäst, men de nya ligger inte långt efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske för att de jämför med de tre först gjorde filmerna. Inget klår dem men visst är de tre nyaste bra.

Jag tycker inte att man kan jämföra episod 4-6 med 1-3. De är gjorde på helt olika sätt. Dagens filmer är mycket mer våldsamma och innehåller mycket mer action. Vissa tycker det är bra och vissa tycker det är mindre bra. De tre första episoderna har en helt annan stil än de tre senaste. Personligen tror jag att jag tycker om de första episoderna bäst, men de nya ligger inte långt efter.

Det jag tycker som suger med episoderna 1-3 är att dem pratar för mkt.. <_< ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag tycker som suger med episoderna 1-3 är att dem pratar för mkt.. <_<  ;)

Va? Inte är det för mycket snack i dem. Det prat som är behövs för att man ska förstå filmen bättre. Det är bra som det är tycker jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag tycker som suger med episoderna 1-3 är att dem pratar för mkt.. <_<  ;)

Ja, det behövs för att förstå filmen, ja, men efter några ggr som man har sätt filmen är det lite lång tråkigt..

Men eftersom allt är så coolt i filmerna så gölmmer man det. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Star wars är inte bara slå, fäktas och skjuta. Trean är mycket snack, iochmed att dom ska komma på det förräderi som håller på och att Padme och Anakin är gifta lite sådär halvt.

man kan inte avsluta en serie med bara slagsmål även om man vill. sämsta star wars filmen? nja. 2an är sämst tycker jag, den är faktiskt riktigt dålig. bort med Jar Jar Binks i 1an så är den minst lika bra som fyran, femman och sexan. tvåan håller inte riktigt, det ansvaret får hayden christensen ta på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...