Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag vill ju byta namn men ingen bryr sig jag fattar det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 ska jag ändra namn till forum.babbomotel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 om vincent vill ha forumet asså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 oxå...kan nån säga hur man får sån graffik på bilderna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Stön...trippelinlägg... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt! Redigerat 27 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Men va inte så negativ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Men du förstår inte vilka problem ni kommer att få... Redigerat 28 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt! Håller precis med dig...Man kan ju hursomhelst inte kalla det för BabboMotel, det är ju ett uppenbart copyright-brott... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt! :P Ok då vet vi det *du hoppar av*Men som sagt det tar ju tid.. det är ju bara jag som fixar spelet så det kan ju ta ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Ja jag hoppar av man kan ju inte bara göra som du kommer att göra först tyckte jag att nebbig inte skulle lägga sig i men jag fattade vad han menade och att man inte bara kan göra såhär... <_< Hoppas tråden låses för att mer än hälften är spam... Den har spårat ut helt. Hur många år är du vincent? För att kunna sköta någon sånt måste man ju vara minst 18år... Redigerat 27 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) danne... först var du helt med i att vara med, nu vill du bara lägga ner det... ´herregud... desuttom har babbo motel inget med habbo hotell att göra... :S Isåfall skulle faketown också stämda för att det "liknar" Habbohotell.. vi bryter inte mot en lag :S Redigerat 27 November 2004 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg