Zingan Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 ja ingen muckar med mig hehehe :P :P :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ehm, jag slåss när jag måste, annars aldrig. Spöad blir jag inte heller, inte annat än på skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 I sexan var en kille elak mot min kompis, då tryckte jag upp honom mot väggen och tvingade honom att sluta att vara elak mot henne. Efteråt blev han tyst så fort jag kom i närheten och han var äldre än mig. Jag har inte direkt slagits men jag har skrämt vissa till tystnad, när dom har varit elak mot en tjej i min gamla skola för att hon inte klädde sig i de populäraste klädderna och inte lyssnade på NRJ. Men det brukade oftast sluta med att dom kallade mig för hora eller någe liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 I sexan var en kille elak mot min kompis, då tryckte jag upp honom mot väggen och tvingade honom att sluta att vara elak mot henne. Efteråt blev han tyst så fort jag kom i närheten och han var äldre än mig. Jag har inte direkt slagits men jag har skrämt vissa till tystnad, när dom har varit elak mot en tjej i min gamla skola för att hon inte klädde sig i de populäraste klädderna och inte lyssnade på NRJ. Men det brukade oftast sluta med att dom kallade mig för hora eller någe liknande! Rätt åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 hahaha hotad av 7or..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Du vet inte ens hur gammal han är HAHAHAHA.. ÖH.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jag slåss bara om jag blir förbannad på nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jag får ner en i sexan varje dag fast jag går i 4an sen har jag klått en 8a en gång åckså det var kul faktist dom muckar gräl ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Tjejerna i min klass brukar mucka gräl bara för att dem vet att jag inte slår dem... Annars brukar jag spöa upp alla som muckar gräl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt... Du och han är övervikt men vem bryr sig.Min bror tränar 2 gånger kickboxning eller 3 och 2 gånger gym 71 kilo han kom 1:a i kampsports tunering i 70 kilo klassen hans motståndare den sista va 19 år och min bror är 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Min kompis har ett stort problem, han slår mig hela j*vla tiden så fort jag skämtar med han, slår han på skoj eller råkar slå han. Då säger jag att det gjorde ont fast han tror mig inte och slår massor gånger till (han har typ damp). Egentiligen gör det inte ont fast det är jobbigt när han håller på. Jag brukar alltid slå ner min storebror och så brukar jag försöka slå ner min granne jim fast det är omöjligt för han är skit stark (han tränar typ varje dag i veckan och gör lätt över 50 armhävningar på en minut). Redigerat 18 November 2004 av NintendoMuppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 det är inge bråk på våran skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.