Horizon Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Fick en biljett till Black Sabbath av mormor idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 (redigerat) Fick precis vad jag önskade mig, ingenting!Så där satt du ensam utan några julklappar på julafton. Vad trevligt. Jag fick 500:- och en flaska med Grants whisky. Jag önskade mig heller ingenting, men blev tacksam för det jag fick. Har dock köpt en hel del saker till mig själv som jag har velat ha under en lång tid. Redigerat 26 December 2011 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 (redigerat) Om du frågar Freud så jo.Har under min 3åriga utbildning som involverar Freud och andra människovetare på många hörn inte hört talas om det du säger, förtydliga dig gärna. Topic-Iår fick jag Wake up light (oönskad fast behövd)Koss hörlurar (önskade och behövda)Sängkläder x2 (önskade och behövda)Tv-bord (önskat och behövt) Edit: Fick även en ytterst bekväm tröja, behövde uppdatera garderoben! Redigerat 26 December 2011 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Bidrar väl till tråden då. :) *Lord of the Rings BluRay/DVD-boxset. (Extended Edition) *LA Noire (till 360) *World of Warcraft Gamecard *Gamestop Presentkort på 200 kr *Kläder *500 kr Farsan åker dock till Manchester imorgon, och jag kommer förmodligen få en Manchester United-tröja från deras shop, samt några CD-skivor inköpta på HMV. Kan inte klaga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 (redigerat) Eftersom det är december och det är mycket snö utomhus så har jag lust att bumpa denna tråd. Dishonored Far Cry 3 (Kanske) Borderlands 2 Kläder (framförallt byxor) Pengar Choklad (After Eight kanske?) Kommer troligen ändra senare. Redigerat 1 December 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Skulle nyss se om jag kunde hitta denna tråden och sätta fart på den ;) Jag önskar mig inget speciellt egentligen. Nya byxor behöver jag, så det blir väl något. Need for Speed Shift till Playstation 3. Call of Duty Black Ops 2 till PS3an. Och pengar funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Något gott att äta samt lugn och ro. Det önskar jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Inget speciellt, Pengar är ju alltid bra att ha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 (redigerat) Ett fallskärmshopp, eller iaf lite av pengarna till ett hopp. Annars skulle jag väl behöva lite kläder, så det skulle ju också vara trevligt! Redigerat 2 December 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Jag önskar mig: Windows 8 Halo 4 - Xbox konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 En Haglöfsryggsäck och en banjo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Pengar och en påse björnbär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.