knark Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 * Fin parfymVad spelar det för roll hur den ser ut ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 (redigerat) Vad spelar det för roll hur den ser ut ;:Fast sa aldrig att den såg fin ut.;: Hahahahahaha ;: Men fan vad komiskt ;: Redigerat 25 December 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Kläder One Piece Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Ny datormus. Playseat SV Hunger Spelen Triologin. Ett "våffeljärn" som gör cupcakes. En låda med cupcakes-ingredienser och recept. Strumpor Kalsonger Godis Tvål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Fick: *Biljetter till Roger Waters på Ullevi i Augusti nästa år *The Beatles - Abbey Road (Vinyl) *The Beatles - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band (Vinyl) *Pink Floyd - Dark Side of the Moon (CD) *2st Axe deodoranter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 *pokemon black 2 *samsung galaxy s2 *iq tester (bok) *pengar *vattentät kamera (har skilda föräldrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Nudelskålar Kaffekoppar Tröja Indisk Kokbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 1 st Silverlit Heli Sniper 1 st invisibleshield 2 st t-shirts med olika slags tryck 1 st tjocktröja 1 st svart läderskärp 1 st Sverigelott (ingen vinst) 1 st Trisslott (ingen vinst) 3 st etthundrakronorssedlar 2 st kuvär ? st använt omslagspapper 2 st medelstora kartonglådor 2 st mindre kartonglådor 1 st julkort ? st plastpåsar Det vart nog det mesta om man bortser från att det följde med en kontroll, 10 missiler, ett mål, extra roterblad, något slags verktyg och manular i olika språk till Silverlit Helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Jeans+en tröja. Ett paket damsugare(bakverket). Ett paket Lakritspipor. Parfym+schampo/tvål+aftershave kräm. Expandebles 2-blue ray. Motorstorm Apocalypse PS3. Midvintermörker-bok. Ingen Lätt Dag-bok . Handtag till hojen. Pengar 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Fick 2 böcker, ett xbox, 12 månaders xbox live, mjöklchoklad, en morgonrock, parfym och deo och kalsonger.Fick även 2000kr.Ojuste fick 12 månaders live till Xbox också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 God fortsättning Fuska. Ses här igen julen 2013! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2013 (redigerat) Tänka sig att för ca 9 år sedan gjorde jag denna tråden och kommer tillbaka till den varje jul. Nostalgin tar över mig och jag vill nu att ni skriver era önskelistor för nionde året i rad! Jag önskar mig en Playstation 4! God Jul fuska från älgen Redigerat 8 December 2013 av The Moose 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.